دانلود بازی Broken Sword:Serpent’s Curse 1.0.6 برای اندروید

Broken Sword:Serpent’s Curse | تاپ2دانلود

دانلود بازی Broken Sword:Serpent’s Curse 1.0.6 برای اندروید

|همراه با فایل دیتا|

|همراه با اموزش و تریلر|

ژانر: اکشن , ماجراجویی

حجم : ۱۷۰۰+۲ مگ

ورژن:۱٫۰٫۶

اندروید : ۴٫۰٫۳

توضیحات بازی :

بعد از مدت زیادی انتظار بالاخره این بازی زیبا و هیجان انگیز روانه گوگل پلی شد و با قیمت (۷دلار) به فروش میرسید.ابتدا داستان بازی! داستان بازی در مورد نقاشی است که به سرقت میرود و جورج و نیکو مسئول محافظت از ان بودند.مسلما این بازی را میتوان یکی از بهترین بازی های ماجراجویی در اندروید دانست چرا که بازی بسیار راز الود است و برای افراد کنجکاو توصیه میشود.داستان بازی در اروپاست و این ذوق سازنده را میرساند و همچنین میتوان از گرافیک دو بعدی بازی بسیار لذت برد.این بازی دارای چالش ها و معماهای بسیار زیبا و سخت میباشد , دارای کنترلر و دارای زبان ها زنده دنیا که البته در ایران تنها زبان انگلیسی بازی به کار می اید و … . گرافیک بازی همانطور که گفته شد بسیار زیباست و با حس ماجراجویانه و تفکر مخلوط شده و حاصل ان لذت ادامه بازی برای شماست.با توجه به حجم بالای بازی (۱٫۸) گیگ مسلما با یک بازی زیبا و طولانی و صد البته سخت مواجه خواهیم بود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

تصاویر بازی :

 

Broken Sword:Serpent’s Curse برای اندروید | تاپ2دانلودBroken Sword:Serpent’s Curse برای اندروید | تاپ2دانلودBroken Sword:Serpent’s Curse برای اندروید | تاپ2دانلودBroken Sword:Serpent’s Curse برای اندروید | تاپ2دانلود

 

 

 

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

اموزش :

بعد از دانلود فایل .apk ان را نصب کنید.

سپس پوشه uk.co.revolution.bs5 را به قسمت android<obb انتقال دهید

برای اگاهی از مشخصات گوشی  نرم افزار cpu-z را دانلود کنید و بعد از اطلاع از مشخصات گوشی خود اقدام به دانلود بازی کنید.دانلود از اینجا

اکثرا بازی هایی که از پاییز سال ۲۰۱۱ به بعد عرضه شده اند حداقل برای بار اول نیاز به اتصال اینترنت دارند. پس برای بار اول با اینترنت وارد شوید و اکانت جیمیل سینک شده نیز داشته باشید.

 

 

icon-download  لینک های دانلود
downloadدانلود فایل نصبی با لینک مستقیم : Direct Link 
downloadدانلود فایل دیتا با لینک مستقیم : Direct Link   
ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:گوگل پلی