دانلود بازی Bully برای PS2

Bully | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bully برای PS2

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶/۱۰/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS2
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG  
حجم فایل: ۲٫۲۴ GB

معرفی بازی :

آزادی ویژگی یا حسی است که همواره مورد توجه انسان ها در تمام زمینه ها قرار گرفته و دامنه آزادی طلبی انسان حتی به بازی های کامپیوتری نیز کشیده شده است و بدون شک می توان گفت آزادی عمل در بازی و توانایی برای انجام کارهایی به جز روند بازی یا رفتن راههایی خارج از ماموریت های داده شده، در هر بازی بعنوان یک امتیاز به شمار می رود. بسیاری از بازیبازان امروزه بازی هایی را می پسندند که علاوه بر داشتن یک روند اصلی و با داستانی قابل قبول و درگیر کننده، فضایی را نیز در اختیار شما قرار بدهد تا بتوانید بنا به تصمیم خود آزادانه به هرجایی از آن که می خواهید سرک بکشید و موضوعات جانبی را نیز در کنار داستان اصلی دنبال کنید، هیچ کس نمی تواند در این امر شک و شبهه ای ایجاد کند که اولین بازی که سطح وسیعی از آزادی را در اختیار بازیباز قرار می داد سری GTA بود، از هنگام انتشار اولین نسخه های این سری، بسیاری از بازی ها با این سبک ساخته شده اند و سعی در رقابت یا حد اقل پیروی از سبک GTA را داشته اند اما به جرات می توان گفت بسیاری از آن ها در این امر موفق نبودند، رفته رفته سبکی با نام Open World پدید آمد و بازیهای زیادی به مانور روی این سبک پرداختند و آن را در قالب های قدیمی و جدید امتحان کردند.

اگر بخواهیم بازی Bully را به سبک عام بازیبازان ایرانی نامگذاری کنیم، آن را GTA در مدرسه تلقی خواهیم کرد. در واقع این بازی آزادی هایی همچون بازی GTA را این بار در محیط یک مدرسه شبانه روزی و در قالب یک شخصیت نوجوان و بسیار خرابکار، در اختیار بازیباز قرار می دهد. شما در این بازی نقش پسر ۱۵ ساله با چهره ای خشن و قدی نسبتا کوتاه را در اختیار دارید. داستان بازی نیز از آنجا آغاز می شود که مادر شخصیت بازی یعنی James Hopkins به تازگی با مردی ازدواج کرده است و قصد دارد تا فرزند خود را، که شما هستید، در طول مدتی که خودش در ماه عسل به سر می برد در یک مدرسه شبانه روزی قرار دهد. این مدرسه شبانه روزی نیز همانطوری که در طول داستان به دفعات تکرار می شود، یکی از سختگیر ترین مدرسه های سراسر آمریکاست که می توان بدترین و خرابکار ترین دانش آموزان را در آن یافت. شما در دموی ابتدای بازی، که دقیقا با همان گرافیک بازی است، در حالی که جلوی در ورودی مدرسه از ماشین پیاده می شوید منشی مدیر مدرسه، که یک زن است ،به استقبالتان می آید و پس از گفت و گویی که حاکی از نارضایتی شماست ، شما را به طرف دفتر مدیر مدرسه راهنمایی می کند و درست از همین هنگام بازی آغاز می شود. گر بخواهیم گرافیک بازی را در یک جمله خلاصه کنیم، می توان گفت گرافیک این بازی شباهت بسیار زیادی به GTA San Andreas دارد و شاید حتی با دیدن آن فکر کنید که شرکت سازنده هیچ تغییری در گرافیک این بازی نسبت به GTA San Andreas ایجاد نکرده است. با گفتن این جمله دیگر مطمئنا نیازی به توضیح در مورد گرافیک این بازی نیست چرا که تقریبا تمام بازیبازان GTA San Andreas را تجربه کرده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Bully برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bully برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bully برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bully برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bully برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bully برای PS2 | تاپ 2 دانلود

چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Rockstar Toronto, Rockstar Vancouver, Mad Doc Software