دانلود بازی CSR Classics v1.2.1 برای اندروید

CSR Classics | تاپ2دانلود

دانلود بازی Modern Combat 4 Zero Hour برای اندروید

دانلود بازی CSR Classics v1.2.1 برای اندروید

|همراه با فایل دیتا|

|تست شده بر روی گوشی های samsung grand duos , htc cha cha , wintouch q72|

نوع : اتومبیل رانی

ورژن : ۱٫۲٫۱

حجم : ۲۶۰ +۱۱ مگ

اندروید : ۴٫۰ وبالاتر

توضیحات بازی :

اجرای یکی از بزرگترین بازی اتومبیل رانی با دوربین از طرفین اینبار با CSR Classics که کاری کاملا خارق العاده و منحصر به فرد از کمپانی NaturalMotion میباشد که در این بازی به این مهم یعنی رضایت کاربران به خوبی دست یافته است.در این بازی کلاسیک ترین ماشین ها را مشاهده کنید! ماشین هایی از جمله cheverlot , فورد , پنتیاک , ب ام و , مرسدس بنز , نیسان , پلیموت , لانیسا , شلبی و… که مسلما شما را حیرت زده و مبهوت خواهد کرد مخصوصا شروع کار با شورلوت یا پنیتاک شما را بسیار مجذوب خواهد کرد.در ابتدای بازی به شما اموزش های خاصی در مورد رانندگی داده میشود و بعد از ان شما را با دو نوع تیپ ماشین یعنی unloved , loved اشنا میکند. ماشین های انلاود کهنه و زنگ زده هستند و کیفیت خوبی ندارند ولی ماشین های لاود بسیار لوکس و گران قیمت و سریع هستند.حالا تصمیم با شماست! کبرا ۳۰۰ یا مرسدس بنز sl ؟ تورینو گران قیمت یا شورلوت کامارو؟ فورد موستانگ یا GT-R ؟ هدایت بهترین ماشین های کلاسیک تنها در این بازی!این بازی دارای موتور گرافیکی قوی و نمایش جزییات و نور و افکت های بسیار عالی به گونه ایی که میتوانید هنگام گاز دادن دودی که از لاستیک های شما برخاسته است را مشاهده کنید.این بازی کاملا افلاین میباشد و توسط بخش اندروید تاپ۲دانلود بر روی چندین گوشی تست شده است که در بالای این متن به انان اشاره شده است اگر عاشق ماشین های کلاسیک هستید این بازی را از دست ندهید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر بازی :

 

CSR Classics برای اندروید | تاپ2دانلودCSR Classics برای اندروید | تاپ2دانلودCSR Classics برای اندروید | تاپ2دانلودCSR Classics برای اندروید | تاپ2دانلودCSR Classics برای اندروید | تاپ2دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

اموزش :

*باید بر روی دستگاه خود ۲۶۰ مگ فضای خالی داشته باشید*

*حجم بازی بعد از اکسترکت ۲۶۰ مگ خواهد بود*

فایل apk را از سایت تاب۲دانلود دانلود کنید

فایل دیتا را به android<obb انتقال دهید

توجه کنید که حتما پوشه دیتا را انتقال دهید نه فقط فایل دیتا را! در صورت نبودن پوشه دیتا ان را بسازید. نام پوشه دیتا : com.naturalmotion.csrclassics

توجه : بازی را افلاین اجرا کنید

توجه : این بازی ممکن است بر روی گوشی HTC CHA CHA اجرا نشود. ما با استفاده از نرم افزار های ارتقا گرافیک که نیازمند روت است بازی را در این مدل اجرا کردیم.

توجه : با تشکر از کاربران عزیز! متوجه شدیم که تعدادی سایت از مطالب بخش اندروید تاپ۲دانلود کپی کرده اند و به اسم سایت خود جا زده اند که ما هیچ رضایتی در این مورد نداریم.

 

 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود فایل نصبی با لینک مستقیم : Direct Link 

downloadدانلود فایل دیتا با لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:NaturalMotion