دانلود بازی Dead to Rights Retribution برای PS3

Dead to Rights Retribution | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead to Rights Retribution برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۴/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.30 , 4.41
ایدی بازی : BLUS30278
حجم فایل: ۶٫۲۵ GB

 بازی Dead to Rights Retribution داستان پلیسی به نام Jack Slate را بازگو می کند که با کمک سگ همیشه همراهش Shadow (سایه) به جنگ خلافکار ها می رود. البته این پلیس بازی از آن پلیس بازی هایی که فکرش را می کنید نیست و جک هیچ گونه قانون پلیسی را در این بین رعایت نمی کند. داستان دارای کش و قوس های متفاوتی است و به سبک فیلم های امروزی از قدیم تا زمان حال و بعد آینده، از زبان جک نقل می شود. عده ای مزدور ساختمان مرکزی تلویزیونی شهر را به دست گرفته اند و اقدام به قتل گروگان ها می کنند. جک وارد ماجرا می شود اما رئیس مزدورها از دستش فرار میکند. جک به دنبال یافتن سر نخی وارد محل استقرار گروهک ها شده و متوجه دست های پشت پرده ای می شود که به نیروی پلیس مربوط است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بسیار سطحی و تنها بهانه ای است برای جلو پیش بردن روند بازی. البته دایالوگ ها و متن صحبت های بسیار سنگین و پربار کار شده اند، و شما خیلی زود با کاراکتر ها رابطه بر قرار خواهید کرد. DTR تمام المان های یک بازی شوتر سوم شخص را داراست و علاوه بر آن مبارزات تن به تنی دارد که ساعت ها شما را مشغول می کند. بخش گیم پلی از دو بخش مجزا تشکیل یافته. مراحل بازی با جک و مراحل کنترل Shadow. بله شما با سگ جک به بازی خواهید پرداخت که به جرئت می توانیم بگوییم لذت بخش ترین مراحل کل بازی را شامل می شود. معمولا زمانی که جک به کلیدی برای عبور از دربی احتیاج دارد شما کنترل Shadow را به دست می گیرید. موزیک و صدا با وجود سادگی، انصافا خوب کار شده است. صدای اسلحه ها، صدای پای دشمنی که لباس زرهی به تن دارد، صدای گفت و گوی دو نفر که فاصله ای نزدیک ایستاده اند همگی به خوبی قابل شنود هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dead to Rights Retribution برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead to Rights Retribution برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead to Rights Retribution برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead to Rights Retribution برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead to Rights Retribution برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Volatile Games