دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PS3

Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.21 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۱۰/۱۹
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۴٫۲۱
ایدی بازی : BLUS31024
حجم فایل: ۳٫۶۸ GB

معرفی بازی :

Doom 3 یکی دیگر از بازی های سری Doom است که توسط کمپانی id Software منتشر شده که البته موفقیت بسیاری خوبی را برای این کمپانی مخصوصا در این سری بازی ها به ارمغان آورد . Doom 3 به دلیل سبک خاص خود و محیطی که باعث می شود گیمر ها در عمق بازی فرو روند محبوبیت بالایی را پیدا کرده و با وجود این که یک بازی با گرافیک بالا نیست ولی از نظر فروش و تعداد کاربران با بسیاری از بازی های بزرگ نیز رقابت می کند . اما مدتی پس از انتشار Doom 3 سازندگان آن تصمیم گرفتند تا نسخه ای کامل از بازی با عنوان Doom 3: BFG Edition را در سال ۲۰۱۲ منتشر کنند که شامل تمامی بازی های این سری یعنی DOOM, DOOM II, DOOM 3, and DOOM 3: Resurrection of Evil بشود و کاربرانی که نسخه های قبلی این بازی را انجام نداده اند بتوانند تنها در یک بازی ماجرایی کامل از این بازی و سیر تکاملی آن را شاهد باشند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تصاویری از محیط بازی Doom 3: BFG Edition :

Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: id Software