دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360

F1 2013 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۱۰/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۵۲ GB

اطلاعات بازی :

CODEMASTERS سازنده ی محبوب عناوین ریسینگ امروز F1 2013 یکی دیگر از بازی های ریسینگ خود که هرساله به بازار می آید را برای XBOX360 منتشر کرد. شرکت کدمسترز در میان طرفداران سبک اتومبیل رانی شناخته شده است. محموعه بازی های Colin McRae ، Grid و فرومول ۱ تنها بخشی از کارنامه درخشان کدمسترز است. اگر از فرمول ۱ : ستارگان که یک بازی آرکید است صرف نظر کنیم ، F1 2013 ، پنجمین قسمت از این مجموعه بازی ها است که مراحل ساخت و تولیدش را زیر نظر استودیو شعبه بیرمنگام کدمسترز پشت سر گذاشته است، اگر از طرفداران فرمول ۱ هستید، از همین الان می گوییم که قرار است با یک پدیده در این مجموعه روبرو شوید. چرا که قرار است نوآوری های فراوانی را در قسمت جدید آن تجربه کنید. تمرکز اصلی بازی بر روی شعبه سازی مسابقات فصل ۲۰۱۳ فرمول یک است، بنابراین ۱۱ تیم در قالب ۲۲ راننده در ۱۹ پیست اصلی ، با هم به رقابت خواهند پرداخت. البته بخش های انفرادی و جایزه بزرگ همچنان در بازی وجود دارند و می توانید مثل گذشته از آنها لذت ببرید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

F1 2013 در دو نسخه استاندارد و کلاسیک عرضه می شود. ویژگی مشترک این دو نسخه اضافه شدن سناریوی کلاسیک به بازی است. همانطور که از عنوان این بخش جدید برمی آید ماجرا به تاریخچه این رشته ورزشی پر طرفدار مربوط می شود. در این قسمت ماشین ها ، رانندگان و حتی پیست های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی را در اختیار دارید و البته بازی کننده ای که نسحه استاندارد را تهیه می کند، فقط به اتومبیل ها و رانندگان دهه ۸۰ دسترسی خواهد داشت. اما نسخه کلاسیک علاوه بر آن، رانندگان و ماشین های دهه ۹۰ را هم در خود گنجانده است، در F1 2013 شما می توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست ها و ماشین های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش Young Drivers Test نیز می باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند، همه ی بخش های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی تر از نسخه های پیشین بکند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.