دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

Fist of the North Star Kens Rage 2

دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.31 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: مبارزه ای
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW  ۴٫۳۱
حجم فایل:۸٫۷ GB

چقدر با انیمه‌های ژاپنی آشنایی دارید؟ شاید تصور کنید که این انیمه‌ها بیشتر حال و هوای ژاپنی دارند و از عدم حضور موضوعات جدی رنج می‌برند اما انیمه‌ای قدیمی که ۲۷ سال قدمت دارد به هیچ وجه اینگونه نبود و داستان و دنیایی را ارائه می‌کرد که با سلیقه غربی‌ها هم همخوانی داشت و دلیل آن در دارا بودن داستانی بود که با وجود شخصیت‌های ژاپنی و هنر‌های رزمی تمی غرب گرایانه اما موفق داشت. یکی از این اثار Fist of The North Star نام داشت و توانست با داستان جدید خود (البته در ۲۷ سال پیش) انیمه‌های ژاپنی را در دنیا مطرح کند، راهی که اکنون Naruto در حال پیشروی در آن است. کمپانی Koei Tecmo که به نوعی پرچم دار سبک Beat’Em Up است و می‌توان گفت که شرکتی به جزKoei Tecmo جرات ساخت عناوینی در این سبک به دلیل عدم محبوبیت آن در غرب را ندارد و طی چند سال گذشته تنها ادامه هایی بر سری Warriors ساخته بود اکنون به سراغ داستان این انیمه رفته تا تنوعی به این سبک ببخشد و عنوانی غیر تاریخی هم در این سبک به جای بگذارد. مانند روال مرسونKoei بازی‌های Beat’Em Up خود را به استودیو داخلی خود یعنی Omega Force سپرده است. Fist of The North Star: Ken’s Rage 2 تا حدود زیادی به انیمه‌ی خود وفادار است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی در نگاه اول کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، چون موضوعی را دنبال می‌کند که بارها و بارها تکرار شده؛ پایان دنیا و تلاش انسان‌ها برای بقا. اما اگر یادتان باشد گفتم که انیمه‌ی مذکور ۲۷ سال پیش به نمایش در آمده و در آن زمان جزء عناوین نوین محسوب می‌شده، با این حال می‌توان تفاوت‌هایی در داستان بازی با عناوین مشابهی که آخرالزمان را ترسیم می‌کنند یافت و آن این است که دنیای بازی در آینده به پایان نمی‌رسد و در گذشته‌های نه چندان دور یعنی اواخر قرن ۲۰ به پایان می‌رسد و دیگر خبری از نابودی دنیا در سال‌های آینده به دست ربات‌ها نیست. علت نابودی دنیا در Fist of The North Starجنگ‌های هسته‌ای است اما اینبار به جای آنکه سربازانی عام باشید، یک استاد هنر‌های رزمی هستید و با کمک قدرت‌هایی که در اختیار دارید باید تلاش کنید تا نگذارید هنر‌های رزمی شما فراموش شود و به کمک این فنون از انسان‌ها در برابر عده‌ای رزمی‌کار دیگر که قصد دارند تا با نابودی انسان‌ها و صد البته شخصیت اصلی بازی یعنی Kenshiro به نوعی مالک همه دنیا باشند، دفاع کنید. در کل داستان بازی با وجود شباهت به عناوین مشابه دارای تفاوت‌هایی است که آن را از یک کلیشه‌ی محض خارج می‌کند، شاید علت این امر این باشد که تا پیش از این، در اکثر موارد دنیا در غرب نابود می‌شد و به دست یک غربی هم نجات میافت اما اینبار ناجی دنیا یک ژاپنی است که به جای اینکه تفنگ در دست بگیرد با فنون مرگبار هنر رزمی Hokuto Shinken که دارای خشونت بالایی می‌باشند به میدان مبارزه پای گذاشته است. در بازی ۲۰ کاراکتر وجود دارد و شامل بخش Co-Op نیز میشود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

دانلود بازی Fist of the North Star Kens Rage 2 برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:  Koei Tecmo