دانلود بازی James Bond 007 Quantum of Solace برای PS3

James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی James Bond 007 Quantum of Solace برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۱۱/۰۴
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۳٫۵۵
ایدی بازی : BLES00406
حجم فایل: ۱۳٫۸ GB

معرفی بازی :

James Bond یا همان مامور ۰۰۷ معروف فیلم های اکشن از شخصیت هایی است که سالیان سال در نسل های مختلف به عنوان یکی از محبوبترین شخصیت های فیلم های اکشن شناخته شده و فیلم های او باعث ایجاد سبکی جدید در سینمای جهان شده است . محبوبیت بالای این شخصیت او و ماجرا های او را به دنیای بازی های رایانه ای نیز کشانده که همانند سینما موفقیت خوبی را نیز در این زمینه و مخصوصا بازی های اکشن بدست آورده است . James Bond 007 Quantum of Solace یکی از نسخه ها از سری بازی های جیمز باند است که در اواخر سال ۲۰۰۸ به بازار آمد و در دسترس علاقه مندان این سبک بازی و این شخصیت معروف قرار گرفت . این بازی نسبت به سایر نسخه های خود موفقیت کمتری را در بر داشت و به دلیل وابسته بودن بیش از حد آن به فیلم ، بسیاری از گیمر ها را ناراضی از خرید این بازی کرد . مراحل بازی به نوعی طراحی شده اند که هیچ ارتباطی با هم نداشته باشند و در هر مرحله شما ماجرایی تازه را دنبال خواهید کرد . و برای درک کلی از داستان بازی نیاز است تا ۲ فیلم مربوط به این ماجرا را دیده باشید در غیر این صورت بهتر است از داستان بازی صرفه نظر کنید و تنها به گیم پلی بازی بپردازید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی PS3 به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تصاویری از محیط بازی James Bond 007 Quantum of Solace :

James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Treyarch