دانلود بازی Kinect Adventures برای XBOX360

Kinect Adventures | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Adventures برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۱۱/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۴ GB

اطلاعات بازی :

Kinect Adventures بازی بسیار جذاب و مفرحی بوده و برای تمام سنین مناسب است. در این بازی سه نوع مسابقه رو به روی شما قرار می گیرد و می توانید هر کدام را که به آن علاقه داشتید انتخاب کنید. یکی از این مسابقات قایق سواری است، در قایق سواری باید یک مسیر از پیش تعیین شده را در رودخانه بپیمایید. برای شروع مسابقه کافی است بپرید و شاهد حرکت قایق خود باشید. امتیازی که در پایان مسیر دریافت می کنید بستگی به سکه هایی دارد که تهیه کرده اید، سکه ها در طول مسیر به وفور یافت می شوند و برای بدست آوردن آنها باید با حرکت بدن، قایق را هدایت کرده و خود را به آنها برسانید. گاهی سکه های بین زمین و هوا قرار دارند و برای رسیدن به آنها باید پرش های بلندی داشته باشید.

در مسیر خود سطح شیب دار هایی مشاهده می کنید که اگر از روی آنها عبور کرده و به خوبی بپرید روی صخره ها قرار می گیرید و می توانید آنجا سکه های زیادی پیدا کنید. اگر پرش فوق العاده ای داشته باشید به روی ابر ها رفته و آنجا از روی صخره ها نیز سکه های بیشتری می یابید. وقتی که از روی صخره ها و ابر ها به سمت پایین سقوط می کنید و روی آب می افتید آب با افکتی جذاب روی دوربین می پاشد و شما را شگفت زده می کند. دومین مسابقه، مسابقه ای بوده که شما روی یک تخته ی رنگی قرار گرفته و با حرکت دست مسابقه را شروع می کنید. در مسیر موانعی وجود دارند که برای عدم برخورد به آنها باید سریع به چپ و راست حرکت کرده یا اینکه بپرید و بنشینید. هر چه مسیر را پیش می برید تعداد موانع بیشتر شده و بیشتر به یکدیگر نزدیک می شوند و باید تلاش بیشتری به خرج داده و سرعت عمل خود را افزایش دهید. مانند قایق سواری، سکه های زیادی در طول مسیر یافت می شوند که برای جمع آوری آنها باید همزمان با حرکت هایی که انجام می دهید دست خود را نیز به سکه ها بزنید. مسابقه ی سوم یا مسابقه ی آخر مثل یک بازی تنیس می باشد. شما در یک مکانی قرار گرفته و توپی جلویتان قرار می گیرید. اگر به توپ ضربه بزنید، آن توپ به دیوار برخورد کرده و بر می گردد. درون دیوار پر از جایزه های مختلف است که اگر با زاویه و قدرت خوبی به توپ ضربه بزنید می توانید جایزه های زیادی را دریافت کنید. البته همیشه شانس با شما یار نبوده و گاهی اوقات پشت دیوار توپ های دیگری قرار دارد که در صورت آزاد شدن آنها باید همزمان به چند توپ ضربه بزنید که کاری بسیار طاقت فرسایی است. وقتی که چندین بار با موفقیت به توپ ضربه زدید سکه های زیادی دریافت کرده و سری بعد را شروع می کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Kinect Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.