دانلود بازی Metro Redux برای PS4

Metro Redux | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metro Redux برای PS4

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.05 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۰۲/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: PKG
زبان: ENG  
ریجن: EUR
ایدی بازی : CUSA00593
حجم فایل: ۱۲٫۱ GB
ریلیز: BlaZe

معرفی بازی :

Metro Redux نسخه بهینه سازی شده ی دو بازی Metro 2033 و Metro: Las Light است که اولی در سال ۲۰۱۰ و دومی دو سال ۲۰۱۳ منتشر شدند. بازی داستانش را از رمان مشهور نویسنده روسی دیمیتری گلوخوفسکی گرفته است. داستان بازی در سال ۲۰۳۳ و ۲۰۳۴ میلادی اتفاق می افتد، مسکو در سال ۲۰۱۳ در اثر انفجار بمب اتم تحت پوشش مواد رادیواکتیو قرار گرفته است و زندگی در آن به کابوس تبدیل شده است، اکنون مردم این شهر برای ادامه زندگی به زیرزمین ها و متروها پناه برده اند و از نور گرم و لذت بخش خورشید محروم شده اند. در این بین گروه های مختلفی به وجود آمده اند، که برخی از آن ها به دیگران که از توان کمتری برخوردارند حمله می کنند و منابع حیات بخششان را تصاحب می کنند. اما این پایان ماجرا نیست و موجودات جهش یافته ای هم در این سرزمین به وجود آمده اند که صدها برابر مرگبارتر از انسان ها هستند و از گوشت انسان های بخت برگشته تغذیه می کنند.

حیواناتی که براثر تاثیر مواد رادیو اکتیو درنده تر و خشن تر شده اند. در همان سال نحس ۲۰۱۳ پسری متولد شد که آرتیوم نام گرفت، او در سال ۲۰۳۳ در حالی که تنها بیست سال سن دارد و جوانی بیش نیست، می بایست به قهرمانی برای مردمش تبدیل شود. قهرمانی که می تواند مردمش را از بدبختی و هلاکت خارج کند و بار دیگر امید را به قلب های ناامید و خسته آن ها بازگرداند. در این شهر رادیواکتیویته موجودات دیگری به نام Dark Ones ها هم حضور دارند که در نسخه اول بازی برای انسان ها تهدیدی ایجاد می کنند. Metro: Last Light دقیقا پس از بازی قبل آغاز می شود، در این جا آرتیوم کمی پخته تر شده است. یکی از این Dark One ها بار ها به کمک آرتیوم می آید و شما مجبورید راه های پرپیچ و خم مسکو را به دنبال این موجود کوچک طی کنید. در بازی انتخاب هایی به وجود می آید که با درست تصمیم گرفتن در آن ها می توانید پایان خوب بازی را تماشا کنید. تصمیماتی که گهگاه باعث سردرگمی شما می شوند. داستان بازی داستانی است، برای زنده ماندن و برای تسلیم مرگ نشدن. با توجه به این که داستان بازی داستان مشهوری است، در این زمینه توانسته نمایش خوبی داشته باشد. گیم پلی بازی مترو ترکیبی از دو سبک FPS و SH است که به شکلی دلخواه طرفداران دو سبک ساخته شده است. در نسخه اول یعنی Metro 2033 کفه ترازو به سمت SH سنگینی می کند ولی در نسخه دوم یعنی MLL بازی بیشتر به سمت تیراندازی پیشرفته است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Metro Redux برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metro Redux برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metro Redux برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metro Redux برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metro Redux برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metro Redux برای PS4 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

==========================================================================

نسخه مخصوص هک ( توضیحات )

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

==========================================================================

نسخه PSN مخصوص ارجینال بازها

این نسخه در صورت درخواست و همچنین در صورت فیکس شدن نسخه PSN این بازی نیز به پست اضافه خواهد شد.

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ۴A Games