دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC

Onimusha Warlords | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۳/۰۵/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: JPN
حجم فایل: ۳٫۰۱ GB

اطلاعات بازی :

سال ۲۰۰۱ بود، زمانی که PS2 تازه اولین قدم هایش را برای ورود به صنعت بازی برداشته بود. برای اثبات قدرت گرافیکی و فروشی چشمگیر در ابتدای کار، کنسول فوق نیازمند سری بازی های بزرگ و ارزشمند بود. به همین علت سونی دست به دامان Capcom شد و دیری نپائید که سه عنوان بزرگ پشت سر هم وارد بازار گشت و هرکدام از لحاظ فروش و امتیازاتی که سایت ها و مجلات معتبر به آنها دادند به رکوردهای جالبی دست یافتند. Resident Evil Code Veronica و Devil May Cry و Onimusha این سه بازی بزرگ بودند ولی شاید دو بازی اول حداقل از نظر داستانی به پای Onimusha نمی رسیدند. به تصویر کشیدن نوبوناگا و تغییر او به ماهیتی شیطانی و نبرد سامورائی جوان به نام سامانوسکه آکچی با او و دار و دسته اش شاید یکی از مهمترین دلایل جذابیت داستان بازی بودند. بعد از گذشت دو سال از عرضه این بازی بر روی کنسول PS2 کمپانی Capcom این بازی رو نیز برای PC عرضه کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

قسمت اول انیموشا که تحت عنوان Onimusha Warlords عرضه شد از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سری رزیدنت اویل داشت. سیستم کنترل و حرکت دادن کاراکتر، زاویه دوربین غیرمتحرک، حل بعضی از معماها و سبک بازی (ماجرائی اکشن ـ ترسناک) بیش از پیش تم اصلی این اثر را به رزیدنت اویل نزدیک می کرد. موسیقی زیبا و سنتی بازی، جذب ارواح به جای مانده از دشمن استفاده از سه شمشیر جادوئی Enryun ، Raizen و Shippuu که نحوه استفاده از آنها بسیار لذت بخش بود و چند نکتهٔ بزرگ و کوچک دیگر که از انیموشا یک شاهکار بی بدیل به وجود آورد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom