دانلود بازی Reign of Amira: The Lost Kingdom v1.5.0.122 برای اندروید

Reign of Amira: The Lost Kingdom| تاپ2دانلود

دانلود بازی Reign of Amira: The Lost Kingdom v1.5.0.122 برای اندروید

|همراه با فایل دیتا|

ژانر : اکشن و ارکید

حجم : ۶۰۰+۲۴ مگ

ورژن : ۱٫۵٫۰٫۱۲۲

اندروید : ۴٫۱ و بالاتر

چیپ ست مخصوص: Snapdragon 600

توضیحات بازی :

بازی Reign of Amira را میتوان یک بازی اکشن به تمام معنا دانست!حکومت اندورا توسط نیروهای شیطانی تسخیر شده است و اندورا پذیرفته است که زمین را مانند قبل اباد و مردمان کشورش را متحد کند. راه خود را در مقابل انبوهی از دشمنان و ۵ سرزمین پیدا کنید. دشمنان خود را بکشید و حتی اجازه ندهید یک عدد از ان ها از دستتان بگریزند.در این راه شما میتوانید نیروها و مهارت های جدیدی کسب کنید و از ان ها به عنوان نیرویی در مقابل دشمنانتان استفاده کنید.به امیرا کمک کنید تا پادشاهی از دست رفته خود را پس بگیرد و پیروز میدان نبرد شود. این بازی را میتوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی در سبک اکشن و ارکید دانست. چرا که گرافیکی قابل قبول و صداگذاری عالی و… را دارد که همه این عوامل دست به دست هم نهادند تا یک بازی سراسر هیجان و استرس را برای شما به ارمغان بیاورند. تاپ۲دانلود مفتخر است که اولین وبسایت ایرانی قرار دهنده این بازی زیبا و اکشن میباشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر بازی :

 

Reign of Amira: The Lost Kingdomبرای اندروید| تاپ2دانلودReign of Amira: The Lost Kingdomبرای اندروید| تاپ2دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

اموزش :

بعد از دانلود فایل .apk ان را نصب کنید.

سپس پوشه com.qualcomm.sgs.ReignofAmiratlk را به قسمت android<obb انتقال دهید

** این بازی فقط و فقط بر روی Snapdragon 600 طراحی شده است. اگر چیپ ست شما با این مدل فرق دارد به هیچ وجه بازی را دانلود نکنید.**

برای اگاهی از مشخصات گوشی از قسمت لینک های دانلود نرم افزار cpu-z را دانلود کنید و بعد از اطلاع از مشخصات چیپ ست اقدام به دانلود بازی کنید.دانلود از اینجا

اکثرا بازی هایی که از پاییز سال ۲۰۱۱ به بعد عرضه شده اند حداقل برای بار اول نیاز به اتصال اینترنت دارند. پس برای بار اول با اینترنت وارد شوید و اکانت جیمیل سینک شده نیز داشته باشید.

 

 

icon-download  لینک های دانلود
downloadدانلود فایل نصبی با لینک مستقیم : Direct Link 
downloadدانلود فایل دیتا با لینک مستقیم : Direct Link   
ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:qualcomm