دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC

Sniper Ghost Warrior 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC

| دانلود نسخه کامل CPY با فرمت iso |

| Update v1.08 پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۹/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۸٫۶ GB

معرفی بازی :

داستان بازی Sniper Ghost Warrior 3 با میان‌پرده‌ی کوتاهی از دو برادر به نام‌های جاناتان نورث و رابرت نورث آغاز می‌شود جایی که جاناتان برادر بزرگتر از افغانستان برگشته و به دیدن رابرتِ درگیرِ اسنایپر در کلرادو می‌رود. رابطه دو برادر از همان ابتدا نقطه اصلی داستان شده و نوید یک ماجرای زیبا را برای تماشای رابطه‌ی عمیق میان دو برادر می‌دهد. اما حیف که ادامه داستان هیچ تناسبی با این رابطه عمیق ندارد و به سرعت شاهد ضعف‌‌هایی در کارگردانی و نحوه‌ی ارائه داستان هستیم. اگر بخواهیم از مدل‌سازی و طراحی چهره‌ها بگذریم، میان‌پرده‌های بازی به هیچ عنوان خوب کار نشده‌اند. در جای جای بازی شاهد میان‌پرده‌هایی کوتاه هستیم که به دلیل نامشخصی برش خرده و تکه تکه نمایش داده می‌شوند. در حالی که در صحنه‌ای شاهد تیر خوردن یکی از دشمنان هستیم در ادامه به سرعت تصویر سیاه شده و شاهد ظاهر شدن شخصیت‌اصلی داستان در خانه امن هستیم! این تغییر ناگهانی بارها در جریان بازی در مقابلتان ظاهر می‌شود و به شدت به تجربه‌ی کلی بازی ضربه می‌زند.

به غیر از مواردی که مربوط به میان‌پرده‌هایی در گذشته می‌شد سایر میان‌پرده‌ها، ضعیف کارگردانی شده‌اند. از سوی دیگر صدای شخصیت‌ها و چهره‌ی بی روح آنها دیگر مانع بزرگ برای ارتباط با داستان بازی بود. اینکه می‌دانیم سازندگان چهار سال فرصت داشته‌اند و نتیجه این چهار سال، داستانی تا این اندازه ضعیف از آب درآمده، بسیار جای سرافکندگی دارد. البته هرچقدر داستان بازی بد از کار در آمده اما در بخش گیم‌پلی در صورتی که مشکلات فنی و هنری گرافیک را فاکتور بگیریم شاهد پیشرفت‌های مثبتی بودیم. جاناتان در طول ماجراجویی آزادش در گرجستان قادر است تا مانند بازی‌های سوم شخص ماجراجویی از صخره‌ها بالا رفته و در ارتفاعات برای هدفگیری دقیق‌تر دشمنان کمین کند. از سوی دیگر CI Games با پخش قطعات در اقصی نقاط نقشه به بازیکنان امکان جمع‌آوری و ساخت آیتم‌های جدید را از جمله انواع و اقسام فشنگ‌ برای سلاح‌ها و همچنین ساخت آیتم‌های پزشکی را می‌دهد. در حقیقت یکی از بزرگترین دشمنان‌ شما در طول ماموریت‌ها کمبود تیر و مهمات است. درنتیجه باید به دقت، شلیک کرده و مراقب تمام شدن مهمات باشید. در بازی اسنایپر Sniper Ghost Warrior 3 باید با خودروی خود به نقاط مختلف نقشه سفر کرده و با یافتن آیتم‌های جدید شرایط را برای ساخت مهمات مورد نیاز فراهم کنید. با وجود خودروهای بسیار،‌ شما تنها قادر به استفاده‌ی محدود از برخی خودروها هستید و دسترسی به سایر وسایل نقلیه ممکن نیست. رانندگی با خودروها نیز هرچند روان است اما نمی‌توان گفت بی نقض ارائه شده‌اند. محیط بازی در بالاترین تنظیمات گرافیکی (Very High) در برخی صحنه‌ها مانند تابش مستقیم نور خورشید از میان شاخه‌ها زیبا به نظر می‌رسد؛ با این حال، با غروب خورشید این زیبایی جای خود را به مشکلات ریز و درشت نورپردازی می‌دهد. از سوی دیگر بازی هیچ بویی از ویژگی‌های تخریب‌پذیری نبرده و در ضمن حتی در موضوعات جزئی مانند انفجارها نیز دارای مشکلاتی است. این دقیقا برخلاف بازی‌هایی مانند Battlefield یا حتی اسنایپر الیت ۴ است که دارای انفجارهای بسیار زیبا و چشم‌نواز بودند. مدل‌سازی ضعیف شخصیت‌ها و چهره‌ی بی روح آنها زمانی که در کنار مشکلاتی مانند گیر کردن درون آیتم‌ها قرار می‌گیرد، بسیار آزاردهنده می‌شود. متاسفانه صداگذاری شخصیت‌ها دیگر نکته منفی این بازی است و مانعی جدی برای ارتباط احساسی با شخصیت‌ها محسوب می‌شود. CI Games ظاهرا از دیالوگ و صداگذاری تنها فحش دادن و حرف‌های قلمبه سلمبه را فهمیده و هیچ گونه ظرافتی را در این مورد شاهد نیستیم. صداگذاری بازی حتی در بخش‌های دیگر مانند صدای خودرو، صدای سلاح‌ها و صدای حرکت جاناتان ضعیف عمل می‌کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 64-bit
Processor: i3 3240 3.4 GHz or AMD FX-6350 3.9 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB or AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10 or later
Processor: AMD FX 8350 Wraith or Intel Core i7 4790 or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 480 4GB or NVIDIA GeForce(R) GTX 1060 3GB
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد.