دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

Star Defender 4

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۳٫۵۸ MB

 همانطور که از نام بازی مشخص است جنگی عظیم در خارج از این کره ی خاکی را روایت میکند ، جایی که شما انقدر قدرتمند شده اید که دشمنانتان با هم متحد شده و به سوی شما می آیند تا شما را نابود کنند . نکته ی جالب بازی Star Defender 4 این است که بازی از گرافیک بسیار خوبی بر خوردار است ، ولی با این حال بر روی رایانه های معمولی با کمترین امکانات سخت افزاری نیز قابل اجراست.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های این نسخه از بازی Star Defender 4 می باشد . در بازی اکشن Star Defender 4 نیاز به کار با دکمه های بیشمار کامیپوتر ندارید ! شما تنها با موس سیستم خود میتوانید یک نبرد عظیم را مدیریت کنید و با دشمنان خود دست و پنجه نرم کنید . بازی Star Defender 4 از جمله گیم های بسیار پرطرفدار در میان کاربران سیستم های رایانه ای  می باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده:-