دانلود بازی Star Trek برای PS3

Star Trek | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Trek برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.30 |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۴/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.30
ایدی بازی : BLUS30935
حجم فایل: ۲٫۸۲ GB

بعد از ساخت و پخش فیلم مشهور آمریکایی Star Trek در سال ۲۰۰۹، دو کمپانی مشهور Namco Bandai و Paramount Pictures نیز تصمیم به ساخت بازی این فیلم زیبا گرفتند که طبق برنامه ریزی آنها قرار بود در سال ۲۰۱۲ عرضه شود اما بنا به دلایلی این تاریخ به ماه آوریل ۲۰۱۳ میلادی محول شد. این بازی شما را به سفرهایی طولانی و حماسی در میان سیاره های ناشناخته می برد و نبردهایی پیشرفته و مدرن با مهمات و سلاح های قرن بیست و سوم را ارائه می دهد. قهرمانان بازی Kirk and Spock با قدرت هر چه تمامتر و در کنار هم می کوشند تا با دشمنان افسانه ای غالب بر کهکشان مبارزه کنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

زمانی که کنترل بازی را در دست می گیرید، سفینه U.S.S Enterprise نظر شما را به خودش جلب می کند. میان پرده های بازی نیز قسمت هایی که نیاز به توضیح داشته باشند را به خوبی بیان خواهند کرد و حتی صحنه های سینمایی را به شکل جالبی روایت می کنند. ST به شکل هیجان انگیزی شروع می شود و شخصیت های محبوب آن به شکل خوبی در بازی قرار گرفته اند و حتی افرادی مانند کرک دیالوگ هایی را بیان می کنند که تنها در فیلم ها و سریال های این مجموعه شنیده بودیم. Paramount افراد خوبی را به تیم بازیسازی اضافه کرده که در ساخت عناوینی مانند Uncharted و Mass Effect نقش داشته اند. ST می خواهد حس یک بازی علمی-تخیلی مهیج را در خودش داشته باشد و در عین حال المان هایی را از بازی های قبلی اش نیز حفظ کند. یکی از آن ها سیستم Snap to Cover است که به شما اجازه می دهد تا بدون اینکه اشعه خطرناک خورشید به شما صدمه ای بزند بتوانید در خارج از سفینه حرکت کنید. قابلیت Tricorder آیتم های مهم موجود در محیط را نشان خواهد داد. با این کار می توانید سلاح های لیزری ای که در سر راه شما قرار دارند را از بین ببرید. حتی زمانی که از چیزی بالا می روید نیز می توانید این کار را انجام دهید. اسکن کردن دشمنان هم از کارهای دیگری است که به وسیله این قابلیت می توانید انجام دهید و با این کار XP بیشتری بدست آورید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Star Trek برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Trek برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Trek برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Trek برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Trek برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Trek برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Trek برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Digital Extremes