دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3

Tales of Xillia | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3

| قابل اجرا بر روی  CFW 4.41 |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۸/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.41
ایدی بازی : BLES01815
حجم فایل: ۵٫۹۹ GB

بازی Tales of Xillia در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط کمپانی Namco Bandai به صورت انحصلری برای PS3 منتشر شده است. داستان ToX ماجرای دو شخصیت را روایت می کند. این در حالیست که تا کنون سری بازی های Tales دارای یک شخصیت قابل بازی بوده اند. یکی از آن ها، پسری به نام جود (Jude) است که در رشته پزشکی درس می خواند، در کنار او دختری به نام میلا (Milla) نیز حضور دارد، سازندگان به این موضوع اشاره کرده اند که وجود شخصیت دوم در بازی باعث شده تا داستان ToX از دو دیدگاه متفاوت مورد بررسی قرار بگیرد. بازیکنان می توانند برای شروع، یکی از شخصیت ها را انتخاب کنند و این موضوع باعث می شود تا ماجراهای مختلفی با توجه به گزینش آن ها اتفاق بیفتند. سیستم مبارزه ها مانند نسخه های قبلی دنبال می شود و بازیکنان در ToX همان تجربه قبلی را بدست می آورند. دشمنان به صورت Real-Time در بازی ظاهر می شوند و در هر بار تغییر می کنند. جود و میلا می توانند ضربه های استاندارد و Artes را اجرا کنند که قدرت های ویژه آن ها به حساب می آیند. کل بازی به شکلی طراحی شده که شما حس دونفره بودن را حس کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

به طور مثال، یک سیستم ارتباط میان شخصیت ها طراحی شده که باعث می شود آن ها در زمان مبارزه ضربه های ترکیبی مشترکی را اجرا کنند. جود و میلا دارای قدرت های منحصر به فردی هستند و به شکل خودکار به دشمنانی که با آن ها روبرو می شوند، حمله می کنند. همچنین آن ها از استراتژی خاصی در این شرایط استفاده می کنند که روند مبارزه ها را هیجان انگیز کرده است. البته زمان بندی نیز بسیار مهم است که اگر آن را به خوبی رعایت کنید، می توانید ضربه های کشنده بسیار قوی ای را اجرا کنید که دشمنان را از پا درمی آورند. به طور مثال، زمانی که شما ضربه ای را با قابلیت Artes اجرا می کنید، یک حالت گرافیکی در بازی به وجود می آید که به شما می گوید که در چه زمانی باید ضربه بعدی را اجرا کنید. هر بار که شما در زمان بندی درستی ضربه بزنید، مدت زمان اجرای فنون شما بالا می رود و صدمه بیشتری را به دشمنان وارد می کند. قدرت ضربه های ترکیبی شما نیز در این حالت بیش از پیش می شود. ToX چند تغییر را در فرمول سری Tales به وجود آورده است. در این بازی با زاویه دید جدیدی به نام Behind-the-Back روبرو می شوید که محیط را به خوبی به نشان داده و تمام دشمنان را در زاویه دید شما قرار می دهد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Xillia برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Namco Bandai Games