دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360

TEKKEN 6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار۲۰۰۹/۱۰/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۱۳ GB

اطلاعات بازی :

Tekken بازی است که از دیر باز به همراه گیمر ها حرکت کرده و همان طور سری تکامل خود را ادامه داده است. این بازی کار خود را برای اولین بار در کنسول Sony شروع کرد. اگر شما هم یکی از طرفداران این بازی باشید مسلما برای اولین باز در PS1 این بازی را انجام دادید. داستان بازی TEKKEN 6 از جایی آغاز می شود که جین کازاما (Jin Kazama) در مسابقه پنجم از سری مسابقات The King of Iron Fist Tournament پیروز شده است و به عنوان رهبر Zaibatsu انتخاب شد. از سوی دیگر هم کازویا میشیما (Kazuya Mishima) تشکیلات G را رها کرده است. هیهاچی (پدر بزرگ جین) به مسابقات باز نگشت اما به سبب برخی مسائل در این مسابقه حضور خواهد داشت! کازویا نقشه جدیدی در سر دارد تا به جین حمله کند. به همین دلیل این بار جین مسابقه ششم را بر پا می کند. مبارزان مختلفی به این مسابقه آمده اند که هر کدام از آن ها دلایلی برای خود داشته اند. عده ای برای عشق، عده ای برای پول و عده ای هم برای انتقام آمده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بر خلاف انتظارهایی که از این بازی می رفت گرافیک خیلی خوبی را در آن شاهد نیستیم. طراحی شخصیت ها در حد خوبی است اما در مقایسه با بازی هایی مانند SoulCalibur IV این بازی حرف چندانی برای گفتن ندارد. اگر مقایسه کوتاهی بین نسخه ۵ و ۶ بازی انجام دهیم تنها تفاوتی که در طراحی شخصیت ها دیده خواهد شد به کار بردن Polygonهای بیشتر و وضوح تصویر بالاتر است. از جمله مسائلی که باعث شده است تا سری بازی های Tekken از محبوبیت خاصی برخوردار باشند وجود شخصیت های متعدد این بازی است. امتیاز خوبی که این شخصیت ها از آن بهره مند هستند، این است که هر کدام از آن ها دارای داستان و سرگذشت خاص خود هستند. این شخصیت ها حتی با یکدیگر روابط عاطفی یا خانوادگی دارند یا با هم دوست هستند. همین مسئله باعث شده است تا بازیکن با آن ها ارتباط بر قرار کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی TEKKEN 6 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Namco Bandai Games