دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3

The Amazing Spiderman | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۶/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۶٫۵۸ GB

باری دیگر Activision با قدم های سنگین خود و کوله باری پر از تجربه پا به میدان گذاشته. اینبار خبر از دنیای کمیک و داستان های کمیک به گوش می رسد. فرانچایز Spider-Man که تا سال ۲۰۱۱ هر چند از محور اصلی خود دور و دور تر می شد، اما باعث کسب تجربه ای برای این کمپانی و سازنده های محبوبش بود. حدود ۵ دهه از انتشار اولین کمیک Spider-Man اثر استن لی (Stan Lee) سر دبیر نشریه مارول گذشته که خالق این داستان و شخصیت محبوبش بود؛ هرچند رقابت سنگینی را بین دیگر ابر قهرمانان هم رده همچون Super-Man و Batman پیشرو داشت ولی توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند. در نتیجه عنوان The Amazing Spider-Man را می توان یکی از تکامل یافته ترین نسخه های این سری برشمرد که در واقع سرگرم کننده ترین نسخه این سری نیز به حساب می آید. اما اینطور که معلوم است سازندگان هم بر موفقیت این سری تا حدودی راضی هستند ولی مهم ترین مطلب آن ارزش و احترامیست که برای مخاطب در نظر گرفته نشده است. شاید وجود قسمت هایی نظیر Multi-player و یا Co-op بر ارزش و احترام در نظر گرفته برای بازیبازان می افزود. اما اگر به طور کامل و اجمالی به این عنوان بنگریم و اگر در کل شما از آن دسته افرادی هستید که خواهان کمیک بوک ها و داستان های کمیک هستند، حتماً این نسخه را تجربه کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Amazing Spiderman برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Beenox