دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC

The Elder Scrolls V Skyrim | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC

| اپدیت شده به ورژن ۱٫۹٫۳۲٫۰٫۸ به همراه DLC|

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۱/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۹٫۷ GB

افسانه ها یکی از اصلی ترین بخش های تخیلات انسان هاست که صرفاً برای سرگرمی به نمایش گذاشته می شوند. از گذشته تا به امروز افسانه های زیادی با موضوعات مختلف در قالب شعر و یا فیلم و بازی های ویدیویی بوجود آمده اند که هرکدام از آن ها داستان های خاصی را با خود به همراه دارند؛ برای مثال یونانیان باستان علاقه زیادی به خدایان دارند، یا ساکنان آسیای شرقی که بسیار به مارهایی غول پیکر از جنس اژدها علاقه مندند. استدیوی Bethesda Games با ساخت سری بازی های The Elder Scrolls، افسانه را به معنای جدید ارائه کرد. این استدیو با ترکیب چند افسانه توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند. TESV: Skyrim جدید ترین عنوان این استدیوست که با بهره برداری از دو افسانه قدیمی یعنی اژدها و خدایان، توانسته گرد و خاکی برپا کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان این نسخه ی بازی ۲۰۰ سال پس از نسخه ی چهارم یعنی Elder Scrolls IV : Oblivion اتفاق می افتد. ۲۰۰ سال است که دروازه های شیطانی Oblivion بسته شده است. ۲۰۰ سال از همه ی اتفاقاتی که در نسخه ی قبلی دیده ایم و انجام داده ایم گذشته است. بازی در زمانی اتفاق می افتد که پادشاه (High King) تاریگ (Torygg) توسط Ulfric Stormcloak کشته شده است. با انجام این قتل جنگ داخلی در اسکایریم صورت گرفته است و مردم اسکایریم همدیگر را می کشند. اکثر Nord که پیرو قاتل پادشاه یعنی Ulfric هستند عقیده دارند که اسکاریم نباید زیر نظر امپراطوری باشد و اسکایریم یک منطقه ی آزاد است. این گروه خود را Stormcloaks نامیده اند. در مقابل آن گروهی که طرفدار پادشاه و امپراطوری هستند و خود را Imperials می نامند پدید آمده و به جنگ با Stormcloaks در آمده اند. حال در حین این جنگ داخلی اتفاقی ناگوار شکل می گیرد. بسیاری از مردم اسکایریم قصه هایی از اژدها شنیده اند ولی اکثرشان تصور می کردند که آن ها تنها یک افسانه اند ولی حال برای اولین بار دوباره اژدها ها باز می گردند. همان طور که می دانید یکی از مهمترین عوامل زیبایی یک اثر امروزه بخش ظاهری آن است. بخشی که ما آن را می بینیم و حس می کنیم. بله، همان بخش گرافیکی بازی. شاید یک گیم پلی در محیطی زیباتر بسیار بهتر به نظر آید تا یک محیط زشت و بی روح. اگر بخواهیم قسمت گرافیکی بازی به دو قسمت تقسیم کنیم ،می شود: جلوه های هنری و جلوه های تکنیکی. همان طور که یک نقاش از رنگ های زیبا و قلموی مخصوص در هر قسمت استفاده می کند ، باید از قسمت هنری مغزش نیز استفاده کند و سعی کند یک اثری بکشد که زیبایی بیشتری داشته باشد. در بازی هم ، چنین چیزی را شاهد هستیم ، ولی قسمت تکنیکی بسیار گسترده تر و عظیم تری در بازی سازی داریم. تکسچر دهی ، مدل های سه بعدی ، نور پردازی و… همه می تواند بر اثر آخری کمک فراوانی کند. اگر بخواهیم به جلوه های هنری اسکایریم نگاه کنیم کاری جز این که بلند شویم و کف بزنیم نمی توانیم بکنیم. کوهستان های برفی زیبا ، رود های پر آب ، درختان کاج زیبا ، جنگل های قشنگ ، نور پردازی فوق العاده خورشید ، طراحی زیبا و فانتزی جادو ها در بازی و دود کارگاه های آهنگری در شهر های زیبا و رویایی همه ی و همه باعث می شود که اثر در نگاه آخر یک شاهکار از نظر گرافیک هنری شناخته شود. اگر بخواهیم از نظر تکنیکی گرافیک را بشکافیم ، بازهم شاهد یک کار گرافیکی فوق العاده بودیم. این نسخه بازی که ورژنش ۱٫۹٫۳۲٫۰٫۸ می باشد دارای ۴ تا از DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC | تاپ 2 دانلود

سیستم پیشنهادی :

Operating system: Windows XP, Vista, 7

+Processor: Intel ore 2 Duo 2,4 GHz, AMD Athlon X2 4200

(RAM: 2 GB (XP) / 3 GB (Vista / 7

Video: Nvidia Geforce 8800 or Radeon HD4850

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

Free hard drive space: 11 GB

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Direct Link

 دانلود پارت ۸ : Direct Link

 دانلود پارت ۹ : Direct Link

 دانلود پارت ۱۰:Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: Bethesda Game Studios