دانلود بازی The ICO and Shadow Of The Colossus Collection برای PS3

The ICO and Shadow Of The Colossus Collection | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The ICO and Shadow Of The Colossus Collection برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار۲۰۱۱/۰۹/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG ، RUS
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
ایدی بازی : BCES01097
حجم فایل: ۷٫۳۱ GB

این بازی که شامل دو بازی قدیمی و زیبای PS2 به نام ico و Shadow of the Colossus می باشد. که به صورت HD بازسازی شده اند.  بازی ico در سال ۲۰۰۱ و بازی Shadow of the Colossus در سال ۲۰۰۴ برای PS2 روانه بازار شدند. در مورد بازی Shadow of the Colossus می توان گفت که داستان بازی حول محور پسری جوان با نام Wander میچرخد که سوار بر اسب خود سرزمین پهناوری را به دنبال ۱۶ مخلوق که آنها را colossi مینامند جستجو میکند تا با نابودی آنها، دختری جوان با نام Mono را نجات دهد. میشه گفت این بازی نوعی خاص و جدید از action-adventure هست زیرا در بازی نه مکانهای خاصی برای جنگ (که در اصطلاح به این مکان ها dungeon گفته میشود) وجود دارد و نه کارکتر ضد قهرمانی که در طول خط داستانی فعالیتهای ضد قهرمانی انجام دهد و نه دشمنی برای نابود کردن جز colossi دارید. از طرف دیگه این بازی معماهای زیبایی هم دارد که برای مثال شما باید ابتدا نقاط ضعف یک colossus را شناسایی کنید و بعد از آن نقاط ضعف برای نابودی آن استفاده کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Colossi نیز موجوداتی هستند بسیار بزرگ و قول پیکر که گاهی شبیه به فرم انسانی و گاهی نیز مانند حیوانات و درنگان هستند. بدن آنها از چیزهایی شبیه به سنگ و خاک و خزه تشکیل شده است که البته برخی عناصر خاص نیز در آن دیده میشود که نقاط حساس بدن را تشکلی میدهد. این موجودات در سرزمین ممنوعه ساکن شدند و جرات خارج شدن از آنجا را ندارند. هنگامی که این بازی رلیز شد مورد تحسین خیلی از منتقدان قرار گرفت. سایت Edge نمره ی ۸ از ۱۰ را به آن داد، مجله ی Famitsu به آن نمره ی۳۷ از ۴۰ داد و IGN نمره ی ۹٫۷ از ۱۰ را مختص آن دانست. این بازی سیزدهمین بازی برتر سال ۲۰۰۵ نامیده شد. X-play به آن نمره ی ۴ از ۵ را داد و تمام این امتیاز ها گویای آن است که این بازی یک شاهکار زیبا بوده است. در سال ۲۰۰۶ بازی Shadow Of Colossus به عنوان “بهترین طراحی شخصیت” و “بهترین طرح بازی” و “بهترین دید بصری” و “بهترین بازی سال” جزو سه بازی نوآوری شده جایزه دریافت کرد. اما در مورد بازی ico، بازی در مورد کودکی به نام ico است که بدلیل سرنوشت شومی که دارد به منطقه ی دوردستی تبعید میشود و طی اتفاقاتی با دختری به نام Yorda آشنا میشود. Yorda دختر ملکه ی شهر است و از قدرت خاصی برخوردار است.مادر Yorda از بدن او برای طولانی شدن عمر خود استفاده میکند. ico برای نجات جان خود و Yorda تلاش ها بسیاری می کند. در این بازی شما کنترل ico شخصیت بازی را بر عهده دارید .شما در بازی همراه با Yorda هستید و از معما های سختی عبور کنید . هدف شما در بازی خروج از قلعه همراه با Yorda است. در این بازی شما کنترل ico شخصیت بازی را بر عهده دارید .شما در بازی همراه با Yorda هستید و از معما های سختی عبور کنید . هدف شما در بازی خروج از قلعه همراه با Yorda است .به لطف طراحی منطقی بازی شما کنترل یک پسر بچه را به عهده دارید و شخصیت بازی متناسب با سن خود محدودیت هایی نیز دارد . و شما در بازی انتظار بیش از یک کودک را از شخصیت بازی ندارید .پایه ی گیم پلی بازی ico بر روی حل معما ها و المان های platforming استوار است . بعنوان مثال کشیدن یا حل دادن اشیاء ، پریدن و بالا رفتن و انجام دادن کار های زیادی برای حل معما ها و پیش روی در بازی … مبارزات بازی ساده است و این شاید برای کسانی که به مبارزات سنگین و پر جزئیات علاقه دارند کمی ناخوشایند باشد ولی همونطور که گفتم شخصیت بازی یک پسر بچه است و متناسب با سنش محدودیت هایی دارد. در بازی درهایی وجود دارند که فقط بوسیله ی قدرت خاص Yorda باز می شوند و فقط شما نیستید که به Yorda کمک می کنید بلکه او نیز کمک هایی به شما می کند . برای حرکت سریع شما دست Yorda را می گیرید و حرکتتان سریعتر می شود.فرار از قلعه کار مشکلی است موجودات سایه مانندی در قلعه وجود دارند که سعی بر دزدیدن Yorda از شما را دارند. شما در برابر این موجودات می توانید از خود و Yorda محافظت کنید . این موجودات به شما نمی توانند آسیبی وارد کنند و شما می توانید با چوب یا شمشیر یا … آنها را نابود کنید اما اگر Yorda را از شما بدزدند حفره ای ایجاد میشود که اگر شما خود را سریع به Yorda نرسانید تمام بدن Yorda در حفره فرو رفته و شما Game Over میشوید. بازی با اینکه در کل جهان فقط ۷۰۰،۰۰۰ نسخه فروش داشت اما از منتقدان نمرات بالایی را کسب کرد. میانگین نمرات بازی ۹۰ از ۱۰۰ است. سایت ign به این بازی رتبه ی ۱۸ در سال ۲۰۰۵ و ۵۷ در سال ۲۰۰۷ داده است. و edge magazine این بازی را جزو ۱۳ بازی برتر دانسته .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The ICO and Shadow Of The Colossus Collection برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The ICO and Shadow Of The Colossus Collection برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The ICO and Shadow Of The Colossus Collection برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The ICO and Shadow Of The Colossus Collection برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The ICO and Shadow Of The Colossus Collection برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SCEA