دانلود بازی The Saboteur برای PC

The Saboteur | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Saboteur برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۱/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۴۲ GB

نقد و بررسی بازی :

The Saboteur مانند اکثر بازی هایی که سوژه های تاریخی دارند از روایت ها و رویدادهای واقعی بهره می برد که بارزترین آن ها شخصیت اصلی است. شخصیت اصلی بازی که شون دلوین نام دارد از روی فردی به نام ویلیام گرور ویلیامز طراحی شده است و به همین دلیل شون از لحاظ ظاهری و مهارت بسیار به ویلیامز شبیه است، شون یک فرد ایرلندی است که در راندن اتومبیل های مسابقه ای تبحر خاصی دارد، او در یک مسابقه اتومبیل رانی شرکت می کند اما یک راننده آلمانی برای اینکه او نتواند در مسابقه پیروز شود، در زمان مسابقه اتومبیل شون را پنچر می کند همین مسئله باعث می شود که شون به همراه یکی از دوستانش که جولز نام دارد بعد از مسابقه اتومبیل آن راننده آلمانی را از بین ببرند، اما همین کار باعث می شود تا آلمانی ها آن ها را دستگیر کنند، در بازجویی هایی که از آن ها صورت می گیرد دوست شون کشته می شود، شون که از این بایت بسیار ناراحت می شود تصمیم می گیرد که نازی ها را نابود کند اما راهی که در آن قدم گذاشته است بسیار خطرناک است. بازی در شهر پاریس روایت می شود که به دست ارتش نازی ها اشغال شده است و همین مسئله بیشتر حس انتقام را در شون تقویت می کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بازی در سال ۱۹۴۰ و در شهر زیبای پاریس صورت می گیرد. پس باید شاهد ساختمان هایی زیبا و شهری پر از رنگ و نور باشیم ولی در کمال ناباوری در این بازی همه چیز را سیاه و سفید خواهید دید. البته همیشه این طور نیست و پس از انجام تعدادی خرابکاری در هر منطقه ، آن منطقه را از شر نازی ها خلاص خواهید کرد و رنگ رو رویی زیبا به آن خواهید داد، تقریبا تمام روال بازی به همین صورت است و میتوان گفت شیوه ی جالبی را برای به پایان رساندن بازی انتخاب شده است. بازی را میتوان گفت بیشتر شبیه به بازی های GTA و Mafia است، همه جای شهر را می توانید بدون انجام دادن ماموریت ها زیر پا بگذارید و هر کاری را که بخواهید می توانید انجام دهید. بازی حالتی مثل GTA دارد و در شهر مکان های معینی وجود دارد که با رفتن به این مکان ها ماموریت های جدید دریافت میکنید و باید آن ها را انجام دهید، البته میتوان مخلوطی از بازی Mafia را هم در آن دید. به طور مثال اگر در شهر اسلحه را به دست بگیرید حتما توسط نازی ها دستگیر خواهید شد. ماموریت های بازی بسیار متنوع و هیجان آور هستند، این ماموریت ها شامل ترور ، انفجار ، دزدی ، تعقیب و گریز و … میباشد، در بعضی از مراحل هم چند المان را باید پشت سر هم انجام دهید که باعث تنوع بیشتر در بازی می شود. این ماموریت ها را می توانید به صورت مخفیانه و یا آشکار انجام دهید. یعنی هم می توانید به صورتی آرام ماموریت خود را انجام داده و از منطقه فرار کنید و هم می توانید به زور اسلحه این کار را انجام دهید، البته تمام این مراحل بدین گونه نیست و باید برخی مراحل را با سروصدای زیادی انجام دهید که در پایان باید یا در مکان های مشخص مخفی شوید و یا باید در طی یک تعقیب و گریز با اتومبیل از دست نازی ها فرار کنید و خود را به پایگاهتان برسانید. صداگذاری و موسیقی بازی قابل قبول است و نسبت به بخش های دیگر بهتر است. در دیالوگ های بازی لهجه ی صدا ها در آن رعایت شده است. در این میان شاید کمی موسیقی های بین بازی تکراری باشند اما خوب هستند. ولی مانند بازی های دیگر شما نمی توانید کنترل آهنگی که موقع سوار شدن بر ماشین پخش می شود را به دست بگیرید و زیاد شاهد موسیقی های زیبا نیستیم.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Saboteur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Saboteur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Saboteur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Saboteur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Saboteur برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Pandemic Studios