دانلود بازی Thief Deadly Shadows برای PC

Thief Deadly Shadows | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thief Deadly Shadows برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴/۰۵/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۹۶ GB

اطلاعات بازی :

تاریخچه سری بازی های Thief به سال ۱۹۹۸ باز می گردد ، جایی که با عرضه شدن Thief The Dark Project استارت شروع این فرانچز زده شد. عنوانی که با کسب متای ۹۲ از سایت metacritic توانسته خود را به عنوان قدرتمند ترین نسخه این سری معرفی کند. نسخه The Dark Project یک عنوان بسیار نو و خلاقانه بود. یک عنوانی که باعث شد بسیاری از گیمران حس لذت بخش مخفی بودن را در غالب اول شخص احساس کنند . حسی که با سختی بیش از حد گیم پلی در مواقعی نیز شیرین و یا تلخ می شد و اما سال ۲۰۰۰ بود که با وجود فشار های زیاد بر تیم سازنده (LOOKING GLASS)، عنوان Thief II The Metal Age نیز عرضه شد. نسخه ای که با تصحیح کردن مکانیک های منفی قسمت نخست به خوبی توانست خود را به عنوان ادامه ای زیبا بر سرنوشت گرت (شخصیت نخست عناوین thief ) نشان دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اما تنها نکته منفی ای که سبب شد متای بازی از ۹۲ به ۸۷ کاهش پیدا کند آن روند تکراری کلی گیم پلی بازی که مسلما در دو سال کار نیز قابل تغییر نبود. همانطور که در فوق نیز ذکر شد، تیم سازنده این عنوان یعنی LOOKING GLASS از آغاز ساخت قسمت نخست با دشواری های بسیاری روبرو بود ، مشکلاتی که در نتیجه سبب از هم پاشیدن تیم LOOKING GLASS شد . بله این استودیو خلاق و خوش فکر تعطیل شد و سرنوشت عنوان THIEF نیز به نقطه تاریک خود رسید .نقطه ای که دیگر در آن جا مردم تصور ادامه ای بر این سری محبوب را در ذهن خود نداشتند. ماجرا این گونه ادامه پیدا کرد تا جایی که سر گروه های اصلی استودیو شکست خورده LOOKING GLASS شروع به آغاز پروژه ای در استودیو جدید خود یعنی ION STORM کردند. پروژه ای که دو سال بعد با نام Thief deadly shadows معرفی شد. سرانجام در سال ۲۰۰۲ عنوان جدید استودیو ION STORM معرفی شد و همه را متحیر کرد . نسخه ای جدید و رسمی از سری بسیار محبوب THIEF. نسخه deadly shadows یا همان سایه های مرگبار با منتشر شدنش در سال ۲۰۰۴ توانست بسیاری از دید ها را به سمت خود جلب کند. این نسخه با وجود فشار های زیاد EIDOS مبنی بر اکشن کردن بیشتر بازی نیز توانست با موفقیت، آن مسیر متعادل این سری را حفظ کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Thief Deadly Shadows برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thief Deadly Shadows برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thief Deadly Shadows برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thief Deadly Shadows برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود 

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Ion Storm