دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3

Thor God of Thunder | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۵/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLES01069
حجم فایل: ۴٫۵۳ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان Thor برداشتی از فیلم آن نیست و ماجرای دیگری را از او روایت می کند. وجود شخصیت های فراوان در افسانه Thor این اجازه را به هر نویسنده ای می دهد تا داستانی با روند و سبک خود بنویسد. بازی در Asgard شهر خدایان اسکاندیناوی شروع می شود و جوتان (Jotun) که باور دارد گنجی از آن ها در Asgard هست به این شهر حمله می کند و طی این موضوع قصد دارد هر کس و هر چیزی را سر راه خود نابود کند و حال Thor و یاران خود باید از شهر دفاع کرده و طی سفری دشمن را نابود کنند. در این بین لوکی (Loki) برادر Thor هم می خواهد از قدرت های او سوءِ استفاده کند و موقعیت را به نفع خود تمام کند. همانطور که متوجه شدید، داستان خیلی ساده است و حرف آنچنانی برای گفتن ندارد. در حقیقت داستان بیشتر بهانه ای برای گیم پلی است و منطق آنچنانی را پیش نمی برد. شخصیت ها خیلی بد پرداخته می شوند، پیش زمینه درستی به کسی که آشنایی با افسانه Thor ندارد، داده نمی شود و به نظر می رسد سازندگان سعی کرده اند داستان را خیلی سریع روایت کنند تا بازیکن بیشتر در حال کشتن باشد تا گوش دادن و دیدن روایت داستان.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازی Thor God of Thunder | تاپ 2 دانلود

قیمت فقط  ۷۰۰۰ تومان

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

به جرات می توان گفت گرافیک بسیاری از بازی های نسل پیش از این بازی بهتر است. طراح هنری بازی یک فاجعه کامل است و هیچ محیطی که بتواند مخاطب را برای لحظه ای به خود جذب کند در بازی وجود ندارد. از بافت ها و جزییات صحنه ها بهتر است صحبتی نکنیم و به کلمه فاجعه بسنده کنیم. طراحی شخصیت ها نیز به بدترین شکل ممکن صورت پذیرفته است و ثوری که طراحی کمیک اش هر بازی کننده ای را به خود جذب می کند اینجا باعث انزجار بازی کننده از خود می شود. شاید تنها نقطه قوت Thor God Of Thunder در مقایسه با سایر بخش های بازی موسیقی و صدا گذاری آن باشد که آن هم به لطف فیلم Thor می باشد. هِمسورث (Chris Hemsworth) و تام هیدلستون (Tom Hiddleston) همان بازیگران اصلی فیلم ثور کار صدا گذاری این بازی را بر عهده گرفته اند که خوشبختانه در این امر موفق بوده اند. گیم پلی بازی یک Hack’n’Slash کاملاً ساده و کلیشه ای است. Thor پتانسیل بالایی برای فنون چندضرب متفاوت دارد، ولی سازندگان به خوبی از این موضوع استفاده نکرده اند. پتک Thor سلاح اصلی شما است . با اجرای تکنیک های جدید و کشتن دشمنان بیشتر، شما امتیاز بدست آورده تا حرکات جدید و قدرت های تازه ای را باز کنید. متأسفانه فنون چندضرب روان نیستند و طوری طراحی شده اند که هیچ زنجیری نمی توان بین آن ها ایجاد کرد. مثلاً وقتی ضربات سبک را اجرا می کنید و می خواهید سریعاً پشت آن یک حمله سنگین انجام دهید، با تأخیر روبرو می شوید و کلاً بازی از تنش حمله ایستاده و وارد تکنیک بعد می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Thor God of Thunder برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Liquid Entertainment

[jwplayer mediaid=”33266″]