دانلود بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 برای XBOX360

Tom Clancys H.A.W.X 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۰/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v2.0 
حجم فایل: ۶٫۹۳ GB

این بازی که به سبک شبیه سازی جنگ های هوایی می باشد دارای گرافیک فوق العاده بالایی می باشد و نفس هر بازی کننده را در سینه خود حبس می کند. پس از موفقیت بازی های نظامی، Ubisoft تصمیم گرفت بازی های تام کلنسی را در سبک های مختلف گسترش دهد. عناوین استراتژی، اول-شخص و هواپیمایی به این برند اضافه شدند. بازی H.A.W.X در سالی که عرضه شد با وجود کم و کاستی هایی که داشت، عنوانی سرگرم کننده و البته پر فروش بود. Ubisoft Romania پس از موفقیت نسخه اول این بار شماره دوم آن را هم عرضه کرده است.داستان بازی هایی که نام تام کلنسی روی آن ها است، همیشه دارای درون مایه های غنی از نظر نظامی و سیاسی بوده اند. بر عکس بسیاری که تصور می کنند این داستان ها کاملا توسط تام کلنسی نوشته شده، در حقیقت این طور نیست.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تام کلنسی به عنوان یک فرد خبره در ارتش و سیاست فقط ساز و کارها و ابزارهای داستانی یک بازی را می دهد و نویسندگان این داستان را بر مبنای گیم پلی و چیدمان مراحل می نویسند، اما چون ابزار آن ها در زمینه نویسندگی، فرد خبره ای چون تام کلنسی بوده، مسلما داستان ها خیلی پر محتوی هستند. این بار داستان H.A.W.X 2 خیلی بهتر از قبل است. سه موشک هسته ای بدون هیچ ردی از روسیه دزدیده شده اند و در مرحله اول شما در نقش کلنل کرنشا (Crenshaw) باید با بررسی سرنخ هایی در عربستان سعودی به دنبال این موشک ها بگردید. در این حین یک حمله غافل گیر کننده به شما می شود که پس از سقوط نیروهایی ناشناس، کلنل کرنشا را از لاشه هواپیما در آورده و او را می دزدند. ارتش آمریکا احتمال می دهد که قصد دارند با شکنجه کرنشا اطلاعات نظامی از او بگیرند. از طرفی نیروی هوایی انگلیس هم همراه با آمریکا وارد قضیه شده تا سریعا این سه موشک هسته ای دزدیده شده از روسیه را پیدا کنند. بعد از این ماجرا روسیه، انگلیس و آمریکا با هم متحد شده و حالا باید با یک گروه تروریستی بزرگ مبارزه کنند. داستان H.A.W.X 2 بسیار جالب و تامل برانگیز است و حرف های سیاسی زیادی در آن زده می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys H.A.W.X 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Ubisoft