دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC

Tomb Raider Game Of The Year Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۲/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۷٫۸ GB

اطلاعات بازی :

Tomb Raider یک بازی اکشن ماجراجویی و بسیار پرطرفدارمی باشد. این بازی ۱۵ امین سری از بازی هایTomb Raider است که توسط Crystal Dynamics ساخته شده است. به عنوان اولین سری جدید بازی های Tomb Raider، ساختار بازی کاملا تغییر یافته و ریشه های فرهنگی شخصیت Lara Croft داستان را شکل می دهند. نسخه Game Of The Year Edition این بازی که به تازگی منتشر شده است شامل تمام DLC ها و اپدیتهای منتشر شده برای این بازی می باشد. لارا کرافت، دختر زیبای ۲۱ ساله، مدتی است که تحصیل در کالج را تمام کرده و سودای ماجراجویی در سر دارد. او به این فکر می کند که از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرد. به همین دلیل به همراه خدمه کشتی Endurance راهی سفری پرمخاطره به مثلث اژدها واقع در جنوب ژاپن می شود. همه چیز تا قبل از رسیدن به مختصات تقریبی آنجا خوب و آرام پیش می رود، اما دقیقاً در زمان استراحت لارا، کشتی دچار سانحه شده و در اثر طوفانی سهمگین، از وسط نصف می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در واقع، آن ها به درخواست لارا برای کشف اسرار و رموز این سرزمین پا به آقیانوس می گذارند. در اولین خطر به وجود آمده، او تا مرز خفگی و غرق شدن، پیش می رود، اما در نهایت نجات پیدا کرده و بیرون می آید. سپس سعی می کند تا خود را به آن سوی کشتی و دیگر همراهانش برساند، اما متأسفانه در این امر موفق نبوده و در آخرین لحظه سقوط می کند و به درون دریا می افتد. مدتی می گذرد و لارا با خوش سانسی در ساحل، بین لاشه های Endurance به هوش می آید. او از دوستانش جدا افتاده و سعی می کند تا موقعیت خود را به آن ها بفهماند، اما ناگهان ضربه ای به سرش خورده و بی هوش می شود. پس از مدتی، لارا خود را معلق و در بند آویزان شده می بیند. او باید اول به نجات خود فکر کند تا بتواند راهی برای رسیدن به سایر گمشدگان پیدا کند یا حتی در صورت نیاز جان آن ها را نجات دهد. لارا بارها سعی می کند تا از جزیره خارج شود. حتی در این راه دوستانی چون راث (Roth) را از دست می دهد، اما در این امر موفق نبوده و همواره شکست می خورد. او نمی خواهد تنها و بدون بازماندگان جزیره را ترک کند. موتور گرافیکی استفاده شده در TR موتور انحصاری خود Crystal Dynamics با نام Crystal Engine می باشد و به نظر می رسد کار خود را به خوبی انجام داده است. گرافیک بازی با تمی ساده بسیار دلنشین و خوب از آب در آمده است و در نگاه اول شما با محیط های گرافیکی و طراحی های مورد پسندی روبرو می شوید. طراحی چهره ها و انیمیشن های شخصیت ها به خوبی صورت گرفته است، برای مثال در صورت راث (Roth) به خوبی می توانید آثار چین و چروک را مشاهده کنید، همچنین پس از هر اتفاق ناگواری که برای لارا می افتد آثار زخم و … را بیشتر و بیشتر می توانید بر روی بدنش ببینید. در طول بازی شاهد Cut-sceneهای زیادی هستیم که به خوبی فیلم برداری شده اند و همچنین دارای مدت زمانی مناسب می باشند. نورپردازی ها و طراحی محیط نیز قابل قبول می باشد. در Tomb Raider در بیشتر مراحل صدای موسیقی نمی شنویم و بیشتر شاهد شنیده شدن صدای پرندگان، موش ها و یا آب دریاها و … هستیم. موسیقی طبیعی حرف اول را در TR می زند و برای بازی هایی این سبکی استفاده از این روش همیشه جوابگو بوده است، نظیر Far Cry 3. دیگر صداهای بازی نیز مورد قبول است. صدای استفاده از تیر و کمان و یا اسلحه دقیق و بدون اشکال می باشد. عوض شدن صدای لارا کرافت شاید برای خیلی ها مورد قبول نباشد ولی اگر بخواهیم کمی دقیق تر نگاه کنیم به این نکته می رسیم که در نسخه های قبلی لارا یک زن بالغ تر بوده است، ولی در اینجا ۲۱ سال بیشتر سن ندارد، پس باید از یک صدای بچه گانه تر و جوان تری استفاده می شد تا با شخصیتش همخوانی داشته باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Crystal Dynamics