دانلود بازی Top Spin 4 برای PS3

Top Spin 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Top Spin 4 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

تاریخ انتشار۲۰۱۱/۰۳/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.30 , 4.41
ایدی بازی : BLUS30427
حجم فایل: ۴٫۴۹ GB

یکی دیگر از بازی های ورزشی پر طرفدار که واقعاً هم هیجان انگیز است، سری بازی های Top Spin هستند، این سری از بازی ها را می توان یکی از عنوان های خوب در شبیه سازی ورزش تنیس دانست که کم کم طرفداران خودشان را پیدا می کنند، البته نباید از رقیب بسیار جدی این بازی یعنی سری بازی های Virtua Tennis غافل شد. لازم به ذکر است که این بازی با استفاده از موتور بازیسازی PAM ساخته شده است. موتوری که بازی های Top Spin 2 و Top Spin 3 هم با آن ساخته شده اند، اما سازندگان با ارتقاء این موتور بازیسازی از نظر جلوه های بصری و گرافیکی توانسته نمایش خوبی را از ورزش تنیس پیش روی بازیکنان قرار دهند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

طراحی صورت و بدن آنها از نسخه ی قبل خود بسیار حرفه ای تر و جذاب تر شده است.۲K Czech بر روی شخصیت های مهمی چون،نادال،فدرر و … وقت بیشتری گذاشته و به بهترین نحوه آنها را طراحی کرده است.محیط ورزشگاه دیدنی و پراز جزئیات لازم یک ورزشگاه نمونه را دارا می باشد. بنرهای تبلیغاتی سرتاسر ورزشگاه دیده میشوند. زمین های بازی گوناگون می باشند. در بعضی مواقع در زمین های چمنی با کیفیت بالا بازی میکنید و در بعضی مواقع بر روی چمن مصنوعی و روپوش های پلاستیکی.در کل تنوع بسیار زیادی دیده میشود. این بازی اکثر مسابقات ممتاز تنیس که در سرتاسر دنیا برگزار می شوند را در خود جای داده و بازیکنان می توانند در تمام این ترنومنت های مطرح شرکت کنند. همان طور که گفته شد، فضاسازی خوبی در بازی انجام شده و بازیکنان واقعاً خود را در یک بازی تنیس احساس خواهند کرد. دوربین بازی در حالت پیش فرض، جلوه ای از نمایش های تلویزیونی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. قبل از بازی، صحنه های مختلفی از محیط ورزشگاه ها به نمایش درمی آید. در صحنه های حساس و ضربه های زیبا، بازی سریعاً صحنه آهسته آن ها را پخش می کند. کاملاً مشخص است که به کارگردانی تلویزیونی بازی توجه زیادی شده است. البته لازم به ذکر است که انجام بازی در حالت دوربین پیش فرض، بهترین نمایش و تجربه از این بازی را به شما منتقل می کند. دلیل آن هم این است که در این حالت به تمام محیط بازی تسلط خواهید داشت.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Top Spin 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Top Spin 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Top Spin 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Top Spin 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Top Spin 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ۲K Sports