دانلود نرم افزار متلب Matlab 2017

matlab

متلب ژبان برنامه نویسی محاسبات و رسم انواع نمودار نمودار MATLAB

MATLAB (آزمایشگاه ماتریس) محیط محاسباتی عددی چند پارادایم می باشد. MATLAB یک زبان برنامه نویسی اختصاصی توسط  می باشد. متلب امکان دستکاری ماتریس، ترسیم توابع و داده ها، اجرای الگوریتم ها، ایجاد رابط کاربری و ارتباط با برنامه های نوشته شده به زبان های دیگر از جمله C، C ++، C #، Java، Fortran و Python را فراهم می کند.

اگر چه MATLAB در درجه اول برای محاسبات عددی مورد استفاده قرار می گیرد، یک جعبه ابزار اختیاری از موتور نمادین MuPAD استفاده می کند که امکان دسترسی به توانایی های محاسبات نمادین را فراهم می کند. یک بسته اضافی، Simulink، شبیه سازی چندین دامنه گرافیکی و طراحی مبتنی بر مدل برای سیستم های پویا و جاسازی شده را اضافه می کند.

نرم افزار متلب بر اساس زبان اسکریپت خود ساخته شده است. استفاده مشترک از برنامه MATLAB شامل استفاده از پنجره فرمان به عنوان پوسته ریاضی تعاملی و یا اجرای فایل های متنی حاوی کد متلب است. متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان C نوشته شده‌است ولی رابط گرافیکی آن به زبان JAVA پیاده‌سازی شده است.

متلب یک سیستم محاوره ای است. داده اصلی اش آرایه است که به بعد احتیاج ندارد. این به شما اجازه می دهد که مسائل فنی محاسباتی زیادی را حل کنید، مخصوصاً مسائلی که فرمولهای ماتریسی و برداری دارند، کسری از زمان طول می کشد تا برنامه ای را با یک زبان غیر محاوره ای مانند C و فرترن بنویسید.

ویژگی های اصلی نرم افزار MATLAB :

  • انجام ریاضیات و محاسبات عددی
  • پیاده سازی انواع الگوریتم ها
  • جمع آوری داده
  • مدل سازی، شبیه سازی و شکل اولیه
  • تجزیه و تحلیل داده، شناسایی و تصویر سازی
  • رسم نمودارهای علمی و مهندسی
  • توسعه نرم افزارهای کاربردی شامل واسط گرافیکی کاربر
  • و …

راهنمای نصب و کرک MATALB:

کلیپ آموزشی در پایین صفحه موجود می باشد.

توجه داشته باشید بعد از نصب MAtLAB آن را آپدیت نکنید.

matlab لینک های دانلود

matlab دانلود پارت ۱ : Direct Link

matlab دانلود پارت ۲ : Direct Link

matlab دانلود پارت ۳ : Direct Link

matlab دانلود پارت ۴ : Direct Link

matlab دانلود پارت ۵ : Direct Link

matlab منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

matlab سازنده : MathWorks