دانلود نرم افزار IBM SPSS Statistics V25

SPSS

IBM SPSS Statistics نرم افزار تحلیل آماری

SPSS Statistics یک بسته نرم افزاری می باشد که برای تجزیه و تحلیل آماری منطقی و غیر استفاده می شود. SPSS توسط توسط IBM در سال ۲۰۰۹ به دست آمد. نسخه های فعلی به طور رسمی به نام IBM SPSS Statistics شناخته می شوند.

نام نرم افزار ابتدا Statistical Package for the Social Sciences بود که مخفف آن SPSS می باشد.این نرم افزار یک برنامه به طور گسترده ای برای تجزیه و تحلیل آماری در علوم اجتماعی است. همچنین توسط محققان بازار، محققان بهداشت، شرکت های تحقیقاتی، دولت، محققان آموزش، سازمان های بازاریابی، معدنچیان داده و دیگران استفاده می شود.

راهنمای اصلی این نرم افزار به عنوان یکی از مهمترین کتاب های تاثیرگذار جامعه شناسی شناخته شده است که اجازه می دهد تا محققان عادی تحلیل آماری خود را انجام دهند. علاوه بر تجزیه و تحلیل آماری، مدیریت داده ها (انتخاب مورد، تغییر شکل فایل، ایجاد داده های مشتق شده) و اسناد داده (یک فرهنگ لغت فراداده در فایل داده ذخیره شده) ویژگی های این نرم افزار هستند.

SPSS Statistics می تواند داده ها را از فایل های متنی ASCII (از جمله فایل های سلسله مراتبی)، دیگر بسته های آمار، صفحات گسترده و پایگاه های داده بخواند و بنویسد و همچنین می تواند جداول پایگاه داده های ارتباطی خارجی از طریق ODBC و SQL را بخواندن و بنویسد.s

v25 در تاریخ ۰۸ آگوست ۲۰۱۷ راه اندازی شد. v25 آمار جدید و پیشرفته ای مانند نتایج راه حل های تصادفی (GENLINMIXED)، خطاهای استاندارد قوی (GLM / UNIANOVA) و آپشن های قابل اضافه کردن زیادی همراه است.V25 همچنین شامل قابلیت های جدید آمار بیزی، یک روش استنتاج آماری و نمودار آماده سازی منتشر شده، از قبیل قابلیت های جدید نقشه برداری جدید، از جمله قالب های پیش فرض جدید و توانایی به اشتراک گذاری با برنامه های مایکروسافت آفیس. در نهایت، v25 دارای یک مدل اشتراک برای خرید، مدیریت، دانلود، به روز رسانی است.

ویژگی های اصلی نرم افزار SPSS :

  • آمار توصیفی: جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی
  • آمار دومتغیری: میانه‌ها، آزمون تی، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری
  • پیش‌بینی برآمدهای عددی: برگشت خطی
  • پیش‌بینی برای تشخیص گروه‌ها: تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، جداکننده
  • و…

راهنمای نصب و کرک SPSS :

  • نرم افزار را نصب کنید
  • فایل lservrc را از پوشه Crack کپی کرده و در محل نصب جایگزین کنید

توجه داشته باشید بعد از نصب SPSS آن را آپدیت نکنید.

SPSS لینک های دانلود

SPSS دانلود نسخه ۶۴ بیتی : Direct Link

SPSS منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

SPSS سازنده : IBM