دانلود نرم افزار WHATSAPP + PLUS V5.35 برای اندروید

WHATSAPP + PLUS | تاپ2دانلود

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates v1.1.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار WHATSAPP + PLUS V5.35 برای اندروید

|کرک شده و بدون نیاز به روت|

نوع : مسنجر

ورژن : ۵٫۳۵

اطلاعات ورژن : کرک شده

اندروید: ۲٫۱ وبالاتر

حجم : ۱۲ مگ

اطلاعات نرم افزار :

نرم افزار واتس اپ را میتوان یکی از بروزترین و پرطرفدارترین مسنجرهای تاریخ دانست.این مسنجر هم اکنون برایایفون , اندروید , بلک بری و … ساخته شده است و کاربران بیشماری را در سراسر این دنیای خاکی دارد.با استفاده از وای فای یا ۳جی میتوانید چت صوتی , نوشتاری و تصویری داشته باشید به گونه ایی که بهترین کیفیت صدا و تصویر و سرعت را در این نرم افزار خواهید دید.برخی از امکانات این مسنجر عبارت اند از کم مصرف کردن حجم اینترنت شما , دارای شکلک هایی بسیار زیبا که در این نسخه نیز به تعداد انان اضافه شده است و از امکانات این مسنجر میتوان به رفع اشکالات و بهبود کیفیت و تنظیمات حریم خصوصی ویژه و … نام برد.اما چرا از واتس اپ استفاده کنیم؟ به دلیل اینکه هیچ هزینه ایی را از شما مخفی نمیکند , مصرف اینترنت بسیار کم و دارا بودن چت گروهی که بسیار کار امد است. . در این نسخه که نسخه پلاس میباشد امکاناتی وجود دارد که در ورژن معمولی یافت نمیشود از این موارد میتوان به ارسال فایل بدون محدودیت حجمی ,توانایی تغییر فونت , دانلودر و تغیییر تم و … اشاره کرد.این نسخه کرک شده است و نیازی به روت نخواهد داشت. از تمامی کاربران تاپ۲دانلود از تاخیر در ارسال این نرم افزار پوزش میطلبیم.

جهت دانلود نرم افزار  و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر نرم افزار :

 

WHATSAPP + PLUS برای اندروید | تاپ2دانلودWHATSAPP + PLUS برای اندروید | تاپ2دانلودWHATSAPP + PLUS برای اندروید | تاپ2دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

اموزش :

فایل apk را از سایت تاب۲دانلود دانلود کنید

سپس نرم افزار را نصب کنید.

و وارد ان شوید و لذت ببرید.

 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود فایل نصبی با لینک مستقیم : Direct Link 

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:واتس اپ