اتو سیلتر خود را کجا تعمیر کنم!

یکی از مهمترین سوالاتی که هر یک از دارندگان اتو سیلتر دارند این است که اتو سیلتر خودشان را چگونه تعمیر بکنند. یا اینکه برای تعمیر اتو سیلتر خود به کجا مراجعه بکنند. در این متن ما می خواهیم مرکزی را به شما معرفی بکنیم که این خدمات را با ارائه گارانتی به شما عزیزان ارائه می دهد.
اغلب کسانی که اتو سیلتر خریداری می کنند با توجه به اینکه اکثرا از مراکز نا معتبر خرید کرده اند، از گارانتی و خدمات مناسبی برخوردار نیستند. لذا بر آن شدیم که مرکزی را به شما معرفی بکنیم که انواع و اقسام این اتوها را سرویس و تعمیر می کند.
مجموعه گارانتی به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در زمینه تعمیرات لوازم بخار مانند اتو سیلتر فعالیت می کند. این مجموعه با داشتن کادری مجرب نسبت به تعمیر انواع و اقسام اتو سیلتر اقدام می کند.
اتوهای سیلتر دارای ظرفیت های 2 لیتر 3.5 لیتر و 10 لیتری می باشد که تولید شده در ایران و ترکیه است. با توجه به اینکه اکثر مواقع از این اتوها در کارگاه ها و مغازه های خیاطی استفاده می شود و روزانه مدت زمان بالایی در حال کار هستند بخاطر همین موضوع است که خرابی بالایی دارند. اغلب کاربران اتوها سیلتر نسبت به این موضوع آگاهیی ندارند که بایستی هر چند وقت یکبار این اتوها سرویس و تعمیر و رفع رسوب گردند. به همین خاطر است که بعد از مدت کوتاهی این اتوها رسوب گرفته و خراب می شود و ممکن است باعث ایجاد آسیب به لباس و پارچه بشوند.
مجموعه گارانتی با داشتن نمایندگی تعمیرات اتو سیلتر در ایران کلیه این محصولات را سرویس و تعمیر می کند. این مجموعه بعد از تعمیر جهت حصول اطمینان خاطر شما عزیزان ضمانت 1 ماهه نسبت به خدمات ارائه شده می دهد تا شما عزیزان نسبت نه مبلغ پرداختی خود نگران نباشید.
از طرفی این مجموعه قطعات اتو سیلتر را با نازلترین قیمت در اخیتار شما عزیزان می گذارد. برای خرید قطعات اتو سیلتر شما می توانید با بصورت آنلاین یا بصورت حضوری نسبت به خرید خود اقدام کنید.
قطعات که در مجموعه گارانتی بفروش می رسد به شرح ذیل می باشد:
1.مخزن 3.5 لیتری اصلی و ایرانی اتو سیلتر
2.کلید دسته اصلی و ایرانی اتو سیلتر
3.کلیدهای بخار واتو ایرانی اتو سیلتر
4.سیم اتو سیلتر
5.المنت دیگ و المنت دسته ترک و ایران اتو سیلتر
کلیه قطعات دیگر اتو سیلتر نیز در گارانتی بفروش می رسد. شما با تماس با شماره 02172036 می توانید نسبت به دریافت آخرین قیمتهای قطعات اتو سیلتر آگاه باشد.
اتو سیلترهایی که درگارانتی تعمیر و سرویس می شوند از ظرفیتهای 1 لیتری تا ظرفیت های 10 لیتری در گارانتی سرویس و تعمیر میشوند و ضمانت تعمیر اتو سیلتر نیز در این مجموعه 1 ماهه است.
برای تماس با واحد تعمیر اتو سیلتر شما می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید. همچنین برای خرید قطعات اتو سیلتر نیز میتوانید به فروشگاه آنلاین اتو سیلتر گارانتی مراجعه کنید.