آموزش کامل و اسان آنروت کردن گوشی های اندروید

اموزش کامل انروت کردن گوشی| تاپ2دانلود

آموزش کامل و اسان انروت کردن گوشی های اندروید

|آموزش کاملا تصویری و بسیار اسان|

|اختصاصی تاپ۲دانلود |

نوع: اموزش آنروت گوشی های اندرویدی (تضمینی)

نرم افزار مورد نیاز : vroot

امتیاز در تاپ۲دانلود : ۵از۵

سطح آموزش: مبتدی

توضیحات اموزش :

در قسمت قبل اموزش که مربوط به روت کردن گوشی های اندرویدی بود به صورت کامل در مورد روت و مضرات و فواید ان بحث کردیم. این بار با توجه به درخواست کاربران اموزش انروت کردن گوشی های اندرویدی را نیز قرار دادیم. اما چرا باید انروت کنیم؟ با چه نرم افزاری این کار را انجام دهیم؟؟ من روت کرده ام اما مشکلات سیستمی دارم باید چه کنم؟ این ها چندیدن سوال هستند که برای هر شخص قبل از انروت پیش میاید که ما ان را در ادامه مطلب به صورت کامل بحث خواهیم کرد تا شما به راحتی هر چه تمام تر بتوانید گوشی اندرویدی خود را انروت کنید و لذت ببرید.پس توصیه میکنیم ادامه مطلب را از دست ندهید و همچنان با تاپ۲دانلود باشید.

جهت خواندن ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید…

چرا انروت کنیم؟

بعضی وقتا پیش امده است که بعضی از دوستان بعد از روت کردن مشکلاتی از قبیل هنگ کردن و… را دچار میشوند که با انروت میتوان ان را درست کرد. یا وقتی که شما میخاهید گارانتی گوشی را برگردانید از انروت استفاده استفاده میکنیم. اما شاید دوستان این سوال را بپرسند که! متوجه نشدم یکم بیشتر توضیح بده لطفا اقا مجید!! خوب باید در جواب این دوستان بگیم که وقتی شما گوشی خود را روت میکنید گارانتی گوشی از بین میرود و با انروت کردن مسلما گارانتی ان به حالت اولیه بر میگردد. حالا فکر میکنم که دیگر برای اموزش اماده باشید.

از چه نرم افزار استفاده بکنیم ؟

در قسمت قبل که آموزش روت بود گفتیم که با نرم افزار فوق العاده vroot که توسط برنامه نویسان چینی طراحی شده است میتوان هم روت کرد هم انروت! قسمت قبل اموزش روت و این قسمت نیز آموزش انروت با همین نرم افزار را خواهیم گذاشت میتوانید آموزش گذشته را از این لینک دنبال کنید :

آموزش:

ابتدا نرم افزار را از این لینک یا از پایین صفحه دانلود کنید

سپس ان را نصب و اجرا کنید. ومانند آموزش زیر شروع به کار کنید.

۱/ بنده ابتدا یک عکس از گوشی خودم که ان را روت کرده بودم گرفتم که ببینید گوشی بنده قبل ازانروت روت بوده است به گزینه سبز رنگ rooted توجه کنید که بیانگر روت بودن گوشی بنده است :

اموزش کامل انروت کردن گوشی| تاپ2دانلود

۲/ حالا گوشی را به کامپیوتر وصل میکنیم و اگر نرم افزار درایور شما را در دیتابیس خود داشت نیازی به دانلود درایور نیست اما اگر نرم افزار درایور شما را نداشت باید بگذارید تا اتوماتیک دانلود کند. در اینجا نرم افزار درایور گوشی بنده را داشت و نیازی به دانلود نبود :

اموزش کامل انروت کردن گوشی| تاپ2دانلود

۳/ توجه کنید که گوشی شما باید روت شده باشد تا انروت را انجام دهید. خوب حالا میبینید که نرم افزار روت بودن دستگاه شما را شناسایی میکند و این گزینه ها برای شما نمایان میشود که بر روی گزینه unroot کلیک کنید :

نکته : ما وقتی خواستیم گوشی را به کامپیوتر متصل کنیم دیدیم که نرم افزار روت بودن را شناسایی نمیکند! شما نیز چند بار تلاش کنید. یعنی اگر در بار اول روت بودن گوشی مورد تایید نبود چندبار کابل را از گوشی جدا و دوباره متصل کنید

اموزش کامل انروت کردن گوشی| تاپ2دانلود

۴/ خوب حال بر روی unroot کلیک میکنم ( همانطور که بالا گفتیم). حالا نرم افزار اینگونه پیامی را به شما نشان میدهد :

نکته : به هیچ وجه ! باز هم تکرار میکنم به هیچ وجه بعد از اینکه بر روی گزینه unroot کلیک میکنید گوشی خود را از کابل جدا نکنید.

اموزش کامل انروت کردن گوشی| تاپ2دانلود

 

۵/حالا نرم افزار گوشی شما را انروت کرده است و این پیام به شما نشان داده میشود به این گونه که در ان نوشته شده است : عملیات انروت به خوبی پشت سر گذاشته شد. و در پایین تر نیز گزینه سبز رنگی به نام reroot وجود دارد که اگر بخاهید گوشی خود را روت کنید از ان استفاده کنید.

اموزش کامل انروت کردن گوشی| تاپ2دانلود

 

۶/ خوب حالا بنده از اسکرین کوشی بعد از انروت کردن عکس گرفتم که به این صورت است  و گزینه ایی که بار رنگ قرمز نشان داده شده است حاکی از روت نبود گوشی است.

اموزش کامل انروت کردن گوشی| تاپ2دانلود

 

 

 

نکته : تمامی مسیولیت انروت کردن بر عهده خود شما میباشد و ما مسئولیتی در قبال ان نداریم.

نکته : بعد از انروت هیچ گونه اطلاعاتی از گوشی شما پاک نخواهد شد

این پست کاملا کامل میباشد و هر گونه سوالی دارید از طریق نظرات در میان بگذارید.

** از این پس هر هفته ۲ آموزش خواهیم داشت. یکی به انتخاب ما  و دیگری به انتخاب شما! میتوانید در نظرات آموزش مورد نیاز خود را اعلام کنید.

 

 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود vroot  با لینک مستقیم : Direct Link 

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:تاپ۲دانلود