اینترنت سکوریتی بولگارد نرم افزار ضد ویروس و ضد جاسوسی

 اینترنت سکوریتی بولگارد

BullGuard Internet Security ( اینترنت سکوریتی بولگارد ) نام کامل‌ترین نرم افزار امنیتی شرکت BullGuard است. این شرکت در سال ۲۰۰۲ توسط Morten Lund و Theis Sondergaard در انگلستان به ثبت رسید و رسماً فعالیت آن آغاز شد. محصولات این شرکت به سه دسته کلی Anti-Virus و Internet Security و Premium Protection تقسیم شده که در این مطلب به معرفی نسخه Internet Security آن می‌پردازیم.

این بسته امنیتی با کسب امتیازات بالایی در انواع تست‌ها و رده بندی‌ها توانسته است در مدت کوتاهی صدر نشین بهترین آنتی ویروس‌ها باشد؛ این برنامه با امکانات پیشرفته و جدید خود حفاظت کامل سیستم شما را تضمین می‌کند و اینترنت را به محیطی کاملاً ایمن تبدیل می‌سازد. این برنامه یک نرم افزار امنیتی بسیار قابل اعتماد است که می‌تواند به شما در کنترل دسترسی به اینترنت و محافظت از کامپیوتر در برابر تهدیدات فایل‌های مخرب کمک کند.

توجه: استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزارهای امینتی به دلیل اهمیت بالایی که دارند، برای کاربر همراه با ریسک خواهد بود، پیشنهاد ما خرید لایسنس قانونی آنتی ویروس BullGuard و استفاده از آن با خیال راحت می باشد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار BullGuard Internet Security:
– قابلیت شناسایی و حذف طیف وسیعی از فایل‌های مخرب
– دارای Firewall قدرتمند و کنترل محتوای ورودی از اینترنت به سیستم
– محافظت از فایل‌های سیستمی و مهم ویندوز و جلوگیری از دستکاری شدن آن‌ها
– قابلیت به روز رسانی نرم افزار قدیمی نصب شده بر روی ویندوز
– دارای ابزار پیشرفته کنترل والدین و محدود سازی دسترسی کاربران به اینترنت
– دارای قابلیت جستجو و تشخیص ایمیل‌های آلوده به فایل‌های مخرب
– بهره‌گیری از محافظت چند لایه و تشخیص بیش از ۹۹% فایل‌ها مخرب
– قابلیت خاموش کردن تمامی هشدارها جهت انجام بازی و یا مشاهده فیلم
– دارای ابزار PC Tune Up جهت بهینه سازی کارایی سیستم

ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار اینترنت سکوریتی بولگارد :

– تکنولوژی Behavioural Detection: این تکنولوژی انحصاری باعث می‌شود که فایل‌های آلوده بر حسب رفتاری که از خود نشان می‌دهند شناخته شوند که در نتیجه حتی جدیدترین فایل‌های آلوده بدون نیاز به اینترنت قابل شناسایی و پاک سازی هستند.

– تکنولوژی Multi-layer Protection: با استفاده از این تکنولوژی شما در واقع چندین آنتی ویروس بر روی سیستم خود دارید، چرا که محافظت چندلایه این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که از چند موتور امنیتی به طور همزمان استفاده می‌کند و یک فایل آلوده با چندین بانک اطلاعاتی مختلف تطبیق داده می‌شوند که در نتیجه بیش از ۹۹% فایل‌های آلوده توسط آنتی ویروس مسدود می‌گردند.

– تکنولوژی Unwanted App Protection: این قابلیت فقط مختص برنامه‌های تبلیغاتی، مزاحم و جاسوسی طراحی شده است؛ هنگامی که یک نرم افزار را نصب می‌کنید ممکن است همراه با آن سایر ابزار تبلیغاتی که به آن Adware گفته می‌شود بر روی سیستم نصب شده و شروع به جمع آوری اطلاعات کنند؛ این قابلیت برنامه‌های مزاحم را حتی قبل از نصب و اجرا شدنشان از بین می‌برد.

– قابلیت Advanced Backup: همراه با نصب این برنامه شما ۵ گیگابایت فضای آنلاین بدست خواهید آورد که می‌توانید از آن برای تهیه نسخه پشتیبان فایل‌ها مهم خود استفاده کنید.

– ابزار جامع PC Tune Up: این برنامه با ترکیب چند ابزار بهینه‌ سازی سیستم باعث بهینه شدن ویندوز و اجرای سریع‌تر آن می گردد و فایل‌های اضافی را نیز از هارد حذف می‌کند.

مقایسه امکانات نرم افزار اینترنت سکوریتی بولگارد :

حجم نرم افزار: حجم فایل نصب این برنامه بسیار پایین بوده و با هر نوع سرویس اینترنتی قابل دریافت است.

حجم فضای مورد نیاز نرم افزار: این نرم افزار برای نصب و راه اندازی فقط نیاز به ۸۰۰ مگابایت فضای خالی دارد که برای یک نرم افزار امنیتی بسیار مناسب است.

حجم آپدیت‌های نرم افزار اینترنت سکوریتی بولگارد : تعداد به روز رسانی‌های این نرم افزار محدود بوده و حجم بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهد.

قابلیت ذخیره سازی آپدیت‌های دانلود شده توسط کاربر: خیر، این امکان وجود ندارد.

قابلیت آپدیت آفلاین نرم افزار بدون نیاز به اینترنت: خیر، این امکان وجود ندارد.

جستجوی خودکار USB Flash بعد از اتصال به سیستم: خیر، این امکان وجود ندارد.

سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز: این برنامه حتی در جدیدترین نسخه خود نیز از ویندوزهای XP و Vista و ۷ و ۸ و ۸٫۱ پشتیبانی می‌کند.

میزان استفاده از منابع سیستم: این نرم افزار نه تنها منابع کمی را به خود اختصاص می‌دهد بلکه تقریباً هیچ گونه تاثیری در کارایی و بازدهی سیستم ندارد و باعث کند شدن آن نمی‌شود.

 

توجه: استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزارهای امینتی به دلیل اهمیت بالایی که دارند، برای کاربر همراه با ریسک خواهد بود، پیشنهاد ما خرید لایسنس قانونی آنتی ویروس BullGuard و استفاده از آن با خیال راحت می باشد.