با چمن مصنوعی، حیاط خود را به یک پارک خانگی تبدیل کنید

به نظر می رسد که زمستان و آب و هوای سرد نفس های آخر خود را می کشد و همه ما مشتاقانه منتظر فرا رسیدن تابستان هستیم.

فرقی ندارد که کجا زندگی می کنید، تابستان برای بیشتر ما به معنی دورهمی و مهمانی در فضای باز و هوای آزاد است.

خیلی از مردم دوست دارند زیر نور خورشید و غروب های دل انگیز تابستان، بیرون بزنند و زیر سقف آسمان به استراحت و خوشی بگذرانند.

اگر شما هم در نظر دارید تا تابستان امسال از حیاط خانه خود برای این دورهمی ها و تفریح های خانوادگی استفاده کنید، ما یک سوال از شما داریم: “آیا حیاط و چمن های موجود در آن می تواند این حجم از تردد و استفاده را تحمل کند؟”

مطمئنا خیر، خیلی زود حیاطتان به یک ویرانه بیشتر شباهت خواهد داشت.

چاره چیست؟

شرکت آسیاچمن عرضه کننده انواع چمن مصنوعی است که از هر جهت از کیفیت، دوام و مقاومت چشمگیری برخوردار می باشند و از این رو می توانند انتخاب درجه یکی برای حیاط خانه و پارک خانگی شما به شمار بروند.

چرا نباید از چمن طبیعی استفاده کنیم؟

همه ما تابستان را دوست داریم اما شاید حیاط و چمن ها نتوانند آن گونه که باید پذیرای شما و مهمانان و دوستانتان باشند. افزایش دما موجب از بین رفتن چمن های طبیعی می شود، مگر این که هر روز صبح آن ها را آبیاری کنید.

از طرف دیگر رشد علف های هرز در این دوره زمانی شایع و اجتناب ناپذیر می باشد. بنابراین ممکن است مجبور به استفاده از علف کش ها شوید.

هم چنین خود چمن ها در طول بهار و تابستان رشد می کنند و بلند می شوند، از این رو فاصله زمانی بین هرس کردن آن ها کوتاه و کوتاه تر می شود.

حتی با وجود این همه مراقبت، متوجه می شوید که الیاف آن در برابر رفت و آمد تخت و خوابیده شده و جلوه زیبای خود را از دست داده است.

بهترین راه حل ممکن چیست؟

شما دو راه دارید: یا این که تمام تعطیلات تابستان و آخر هفته ها را صرف نگهداری از چمن های خود کنید و یا روی محصولی به نام “چمن مصنوعی” سرمایه گذاری نمایید.

با استفاده از چمن مصنوعی بسیاری از این مشکلات از میان برداشته می شود، زیرا نه به هرس کردن نیاز دارید، نه مقابله با علف های هرز، آفات و یا هر چیز دیگر. از همه مهمتر، آبیاری هر روز صبح شما نیز از روتین کارهای روزانه تان حذف می گردد.

فرقی هم ندارد که در چه منطقه جغرافیایی زندگی می کنید و میزان بارش در آن جا کم است یا زیاد، این موضوع هیچ تاثیری روی زیبایی چمن شما ندارد.

پس با استفاده از چمن مصنوعی به  جای چمن طبیعی، در حیاط خانه خود فضای سبز یا پارک خانگی برپا کنید که نه تنها زیبایی ظاهری آن نقل محفل شما خواهد بود، بلکه نیاز نیست تا وقت ارزشمندتان را برای مراقبت از آن هدر دهید و یا بخواهید مدام نگران از دست رفتن آن باشید.