برای کسب و کارت بنر میخوای ؟

یکی از روش هایی که به شدت مورد توجه صاحبان شغل در ایران قرار گرفته طراحی بنر برای تبلیغات آنلاین هست. تبلیغات آنلاین هم باز در روش های مختلف و جایگاه های متفاوتی انجام می شود.
به طوری که هم می توانید از روش های بنری استفاده کنید، هم می توانید از روش های متنی، البته که امروزه طراحی بنر برای تبلیغات همسان کلیکی هم به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

برای کسب و کارت بنر میخوای ؟با توجه به گرانی در تبلیغات بنری، بسیاری از شغل های کوچک تصمیم گرفتند به سمت بنرهای همسان بروند، در این تبلیغات چیزی که ما شاهد هستیم خیلی احتیاجی به طرح های پیچیده و پر متن ندارد.
کافیه حتی یک تصویر ساده داشته اما گویا و تاثیر گذار باشد تا بیننده در اولین نگاه به درک و مفهوم طرح شما دست پیدا کند.
اما به طور کلی تهیه بنر به صورت یک طرح جذاب کار آسانی نیست، بسیار هنوز وقتی به دنبال هستند نمی دانند از کدام شرکت باید خرید بنر خود را انجام دهند، چون متاسفانه شرکت ها نتوانستند ارائه خدمات خوبی داشته باشید تا مشتری رضایت ماندگاری از آن ها بدست آورد به همین دلیل همواره به دنبال یک طراح حرفه ای برای فعالیت های گرافیکی خود می گردند.
ما در این زمینه و در بین صدها شرکت، پارسی طرح ایرانیان با اصطلاح انگلیسی Iranian Parsitarh را معرفی میکنیم.
به نظرم یکبار با این شرکت همکاری داشته و تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید، بر اساس موارد و نظراتی که ما متوجه آن شدیم، نظرات مثبت و بسیاری از مشتریان این شرکت رضایت بالایی از خدماتشان دارند.

تبلیغات بنری یا همسان

تبلیغات بنری یا همسان کدام برای تبلیغات مناسب است ؟

پاسخ این سوال کمی تخصصی است که از تخصص ما دور است اما ما بر اساس تجربه ی خود به این سوال پاسخ می دهیم، اگر شما بودجه ی کافی دارید که بتوانید در هزینه ی جایگاه تبلیغات در سایت های پربازدید را ساپورت کنید، تبلیغات آنلاین از طریق بنر گزینه بسیار حرفه ای و مناسبی بری شماست .
اگر بودجه کمتری دارید می توانید از تبلیغات همسان بهره مند شوید،که البته هر دوی این موارد اگر از سیستم تبلیغات کلیکی باشد نرخ کلیک مشخص است و بر اساس کلیکی که کاربر روی طرح و بنر شما انجام می دهد پرداخت می کنید که به این شکل باز هم هزینه شما نسبت به بنرهای ثابت در سایت های بزرگ کمتر می شود.

فرمت بنرهای تبلیغاتی چیست ؟

بنرهای تبلیغاتی در فرمت های مختلف امکان طراحی و خروجی دارند،اما اینکه کدام فرمت در نمایش تبلیغات قابل استفاده است بیشتر باید در سایت های تبلیغاتی بررسی نمود.
با این حال طبق بررسی های انجام شده ، بیشتر بنرها با فرمت .gif و .jpg در سایت ها دیده می شود، یعنی اگر شما هر طرحی طراحی کنید در انتها باید با این فرمت به سایت نمایش دهنده بنر خود را ارائه دهید تا به تصویر کشیده شود.
در غیر اینصورت فکر نمیکنم سایت طرح شما تایید کنند.

سایز بنر ها برای تبلیغات

سایز بنر ها برای تبلیغات چه باشد ؟

این مورد خیلی متفاوته و ما دیدیم تو سایت ها که بنر در ابعاد مختلف دیده می شه. یعنی اگر یک طرحی داشته باشید همون طرح رو می تونید برای سایت های مختلف و ابعادی که در قوانین نمایششون دارند تغییر بدید .
با این کار طیف وسیعی از سایت رو میتونید پوشش بدید به طوری که طرح شما در اکثر سایت ها دیده بشه. البته این موضوع در شبکه تبلیغات کلیکی بهتر نمایش داده خواهد شد، به طوری این شبکه ها ابعاد را مشخص کرده اند که اگر شما در سایزها از بنر خود را تهیه کنید می توانید به وسعت بالایی تبلیغ خود را نشان دهید.
خوب چیزی که در این باره بولد هستند میزان گسترده ی نمایش تبلیغات است .

آیا مقاله ای در تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ وجود دارد ؟

بله، خوشبختانه برندی که به شما معرفی کردیم، پارسی طرح ایرانیان بخش مقالات فعالی دارد به خصوص در زمینه دیجیتال مارکتینگ مقالات زیادی منتشر می کنند، اگر دنبال این هستید که مقاله بخونید و دانش خودتون رو در بخش تبلیغات افزایش دهید، من بخش دیجیتال مارکتینگ پارسی طرح را به شما معرفی می کنم.