بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021

بهترین برند قهوه در دنیا چیست؟ در این مطلب لیستی از برترین و با کیفیت ترین برندهای قهوه دنیا را گرد آورده ایم. هر کدام از این قهوه ها می تواند برای سلیقه های خاصی کاربرد داشته باشد از کسانی که عاشق رست های دارک هستند تا دوست داران قهوه بدون کافئین. ما در این لیست ویژگی ها و همچنین معایب و مزایای بهترین قهوه ها را مورد بررسی قرار دادیم.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
1- قهوه کیکینگ هورس (Kicking Horse): بهترین قهوه
این قهوه در حالت کلی و از همه نظر به عنوان بهترین قهوه ی سال 2021 شناخته شده است.
از ویژگی های مثبت این قهوه می توان به طعم قوی، عطر و رایحه های مختلف و قابل حس اشاره کرد. از نقاط منفی آن نیز این است که تنها در رست لایت و بسته های 280 گرمی موجود است.
برگزیدن بهترین قهوه امری بسیار سخت است. به دلیل متفاوت بودن ذائقه و علاقه افراد نمی توان یک دستور کلی برای بهترین قهوه جهان داد. برخی از افراد به طعم قهوه اهمیت می دهند، برخی میزان کافئین برایشان مهم است و بعضی قیمت قهوه.
اما می توان گفت این قهوه کیکینگ هورس از هر نظر یک قهوه ی محبوب است. این قهوه 12 نوع میکس دارد و تجارت عادلانه دارد. پیشنهاد می شود کسانی که به رست لایت علاقه دارند از میکس هولای این قهوه استفاده کنند و اگر به رست های دارک علاقمند هستید میکس هایی مانند گریزلی شکلاتی یا کیک اس دودی را انتخاب کنید.
کمپانی کیکینگ هورس در کوهستان های راکی کانادا قرار داشته و به دلیل اهمیت و توجهی که به تک تک محصولاتش دارد ، آن را به یکی از برترین برندهای قهوه در سال 2021 تبدیل کرده است.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
2- قهوه سیاتل بست، میکس پورتساید: بهترین قهوه از نظر اقتصادی
قهوه سیاتل بست از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. این قهوه هم به صورت آسیاب شده، دان قهوه و هم کپسول های قهوه در دسترس است. از نقاط ضعف آن می توان به زیاد قوی نبودن عطر و طعم قهوه، نبود رست لایت و مبهم بودن در تشخیص طعم قهوه اشاره کرد.
پخش قهوه با رست تازه به قیمت کارخانه در قهوه لویا
این برند قهوه با قیمت های مناسبش توانسه بازار قهوه را در دست بگیرد. قهوه سیاتل بست هنوز هم قیمت را فدای کیفیت نکرده و از کیفیت خوبی برخوردار است.
این کمپانی انواع میکس های قهوه را ارائه می دهد. از میکس های لایت وانیلی و فندقی گرفته تا میکس های دارک روبوستا.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
3- قهوه اینتلیجنسیا ، میکس هاوس : بهترین قهوه با رست لایت
این قهوه واقعاً به قیمتش می ارزد! چرا که برای شما یک تجربه عالی از نوشیدن قهوه به وجود می آورد. میکس هاوس این قهوه ترکیبی از مزه های میوه ای سیب و مرکبات به همراه شکلات شیری است که باعث می شود شما صبح ها به هوایش از خواب بیدار شوید.
کمپانی اینتلیجنسیا در شیکاگو قرار دارد و تجارت قهوه را به صورت مستقیم انجام می دهد. این برند قهوه انواع رست های لایت، میکس های صبحانه و همچنین انواع قهوه های تک خاستگاه را ارائه می دهد.
تمرکز قهوه اینتلیجنسیا بر روی کیفیت و مهارت در قهوه است.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
4- قهوه آرزوی مرگ: بهترین قهوه رست دارک
نقاط قوت قهوه آرزوی مرگ یا Death Wish: اسیدیته کم، عطر و طعم فوق العاده، رست دارک، محتوای کافئین بالا، افزایش بهره وری، موجود به صورت دانه، پودر و کپسول قهوه.
از نقاط ضعف این قهوه می توان به قیمت بالا و بالا بودن مقدار کافئین که باعث می شود مناسب همه نباشد اشاره کرد.
شعار قهوه آرزوی مرگ، “قوی ترین قهوه دنیا” است و این قهوه نسبت به قهوه های معمولی 2 تا 4 برابر بیشتر کافئین دارد. اما این قهوه در میان تمام برندها یکی از بالاترین امتیاز ها را دارد.
از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود قهوه آرزوی مرگ تا این حد محبوب باشد، نه کافئین آن بلکه عطر و طعم ملایم و سرشار از طعم های گیلاس و شکلات تلخ است. قهوه آرزوی مرگ جزء قهوه های کمی گران تر است اما تنها یک فنجان از این قهوه کافیست تا در طول روز پر انرژی باشید. این برند قهوه ارگانیک و با تجارت عادلانه است.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
5- قهوه استون استریت مدل کلد برو : بهتر ین قهوه برای کلد برو
از ویژگی های مثبت این قهوه می توان به عطر و طعم پیچیده و شکلاتی شیرین آن اشاره کرد. این قهوه مخصوص نوشیدنی کلد برو درست شده است که امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار است. قهوه کلد برو قهوه ایست که به صورت سرد دم می شود.
قهوه کلد برو به دلیل روش دم آوری متفاوتی که دارد سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده و کافئین و اسیدیته آن کمتر می باشد. عطر و طعم این قهوه بسیار ملایم و شیرین تر از قهوه های معمولی است.
کمپانی استون استریت تمرکز خود را بر روی کیفیت بالای قهوه و انواع دست ساز میکس های عالی قرار داده است. مدل کلد بروی این برند در میان بهترین قهوه های سال 2021 قرار دارد.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
6- قهوه لاواتزا مدل سوپر کریما اسپرسو : بهترین قهوه برای اسپرسو
قهوه لاواتزا یک قهوه مقرون به صرفه با عطر و طعمی غنی است و مناسب قهوه اسپرسو و حتی قهوه های فیلتری می باشد.
حتماً تابحال اسم این قهوه به گوشتان خورده است. این کمپانی ایتالیالی که از سال 1895 تا به امروز به فعالیت خود ادامه می دهد تقریباً قدمتی به اندازه قهوه اسپرسو دارد. رست سوپر کرمای قهوه لاواتزا به طور خاص برای یک اسپرسوی لذیذ طراحی شده است.
رست این قهوه به صورت مدیوم-دارک است و می توانید انواع آسیاب شده یا دان قهوه را تهیه کنید. عطر و طعم این قهوه لاواتزا به عسل ، میوه های خشک و آجیل نزدیک است. اگر دوست دارید یک قهوه گرم و ملایم بنوشید تا شما را به ایتالیا ببرد، حتماً لاواتزا را امتحان کنید.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
7- قهوه کافی کالت مدل تاندر بولت : بهترین قهوه برای فرنچ پرس
ویژگی جذاب این قهوه این است که دارای طعم رست سنتی فرانسه است و در اندازه های مختلف موجود است. قهوه کافی کالت با رست دارک یکی از بهترین انتخاب ها برای قهوه فرانسه است چرا که از رست فرنچ در آن استفاده شده است. این قهوه 100 درصد از دانه های عربیکا درست شده است.
عطر وطعم این قهوه در ابتدا خاکی و اسموکی است و در ادامه ته طعم شیرینی را به همراه دارد. این قهوه از بادی قوی برخوردار بوده و طعم های آن به مدت طولانی در دهان شما باقی می ماند.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
8- قهوه کرم فندقی SF Bay : بهترین قهوه طعم دار
از نکات مثبت این قهوه می توان به ترکیب بی نظیری از طعم ها و موجود بودن به صورت انواع قهوه آسیاب شده و کپسولی اشاره کرد. این قهوه می تواند حاوی برخی طعم دهنده های مصنوعی نیز باشد.
قهوه عطر و طعم دار SF Bay با اضافه کردن عصاره های طبیعی و بعضی اوقات مصنوعی و همچنین انواع ادویه جات به قهوه درست می شود. انواع و اقسام طعم ها برای تمام سلیقه ها در قهوه پیدا می شود. قهوه SF Bay دارای طعم های وانیلی فرانسوی و فندقی است که جزء محبوب ترین طعم های این برند به حساب می آید. همچنین قهوه کرم فندقی SF Bay یکی از خوش طعم ترین قهوه هاست که در سال 2021 به لیست بهترین قهوه های جهان راه یافته است.

بهترین قهوه های جهان: معرفی 9 برند برتر قهوه در سال 2021
9- قهوه کیکینگ هورس مدل دکاف: بهترین قهوه بدون کافئین
این قهوه بدون کافئین یکی از بهترین قهوه هاست چرا که با وجود استخراج کافئین هنوز هم عطر و طعم خود را از دست نداده و تجارت آن به صورت عادلانه است. افرادی که به رست های دارک تر علاقه دارند از این قهوه بسیار لذت خواهند برد.
بسیاری از قهوه های بدون کافئین پس از فرآید کافئین زدایی، مواد شیمیایی که به قهوه عطر و طعم می بخشند را از دست می دهند. اما میکس بدون کافئین قهوه کیکینگ هورس یک قهوه بسیار خوش عطر و طعم است. از طعم های این قهوه می توان به ترکیبی غنی از فندق برشته و شکلات تلخ اشاره کرد.
منبع: Luyacoffe.com