بهترین ماساژ تایلندی در دنیز ماساژ

خارج شدن روح از بدن !؟

قطعا شما جزو افرادی هستین که می خواهید خروج روح از بدن خود را تجربه کنید و ما می خواهیم راهی را به شما معرفی کنیم که پس از انجام آن روحتان از بدن شما خارج می شود. اما این جمله در اصل یک تشبیه است که شما به خاطر انجام دادن یک ماساژ تایلندی اصولی ، بعد از پایان یافتن آن بسیار احساس سبکی می کنید ، گویی که روح از بدنتان خارج شده است.
به طور حتم این سوال ها برای شما پیش می آید که ماساژ تایلندی چیست ؟

چرا اینقدر ماساژ تایلندی محبوب و معروف شده است ؟

ماساژ تایلندی چه فوایدی دارد ، محل ارائه خدمات آن کجاست و … . ما در اینجا می خواهیم به تمام سوالات شما پاسخ دهیم تا بتوانید تصمیم درستی را در این باره بگیرید. ماساژ تایلندی در واقع اجرای حرکات کششی مثبت در راستای خطوط انرژی بدن با استفاده از حرکات متفاوت دست ها صورت می گیرد. از تخصصی ترین و مشهور ترین مکان های ماساژ تایلندی در تهران که این نوع ماساژ را ارائه می دهند می توان به مجموعه دنیز ماساژ اشاره کرد.
دنیز ماساژ برای رضایت مشتریان خود تمام تلاش خود را در این زمینه کرده است تا بتواند خدماتی ارزنده را به مشتریان خود ارائه کند. از مزایای استفاده از ماساژ تایلندی ، دنیز ماساژ می توان به فضای بزرگ این مجموعه ، رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماساژورهای حرفه ای و … اشاره کرد.
قیمت ماساژ تایلندی در دنیزماساژ بسیار مناسب بوده و ارزان ترین قیمت ماساژ تایلندی در میان سایر مجموعه های موجود را دارد. خواص ماساژ تایلندی بسیار زیاد است و نمی توان آن را در یک یا دو مورد خلاصه کرد . یکی از موارد اشاره شده در ماساژ تایلندی کاهش استرس ، اضطراب و درمان افسردگی است. یک آنزیم موجود در بزاق دهان انسان که آلفا آمیلاز نام دارد نشان دهنده وجود اضطراب در افراد است و هروقت مقدار این آنزیم بالا برود استرس فرد بیشتر خواهد بود.
اما شما با استفاده از روش ماساژ تایلندی دنیز ماساژ این مشکل را به راحتی درمان می کنید. مورد دیگر درمان آرتروز است. تاثیر بسیار زیاد ماساژ تایلندی بر روی دستگاه اسکلتی بدن ، باعث کاهش درد بر روی مفاصل کمر ، دست ، زانو ها و … می شود. دانشمندان با تحقیق بر روی افراد 50 تا 58 ساله که از درد آرتروز رنج می بردند دریافتند که ماساژ تایلندی تاثیر به سزای بر بهبود این بیماران دارد.
بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن یکی دیگر از فواید ماساژ تایلندی است. زمانی که شما برای انجام ماساژ تایلندی از روغن یا اسانس های معطر استفاده کنید خواص بیشتری به بدنتان خواهد رسید. به طور مثال در تحقیقات به عمل رسیده توسط دانشمندان ، استفاده از روغن نارگیل و زنجبیل بر عملکرد سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به سرطان کلون تاثیر بسیار زیادی دارد.
در این قسمت ما فقط به بخشی از خواص ماساژ تایلندی که توسط گروه دنیز ماساژ ارائه می گردد اشاره کردیم. از موارد دیگر می توان به افزایش انعطاف پذیری فرد ، توانبخشی پس از سکته مغزی ، بهبود گردش خون ، به تعادل رساندن سیستم انرژی بدن و …. اشاره کرد.
همان طور که استفاده از روش ماساژ تایلندی فواید زیادی دارد ، رعایت نکردن بعضی موارد نیز باعث ایجاد عوارض در بدن فرد می شود. شخص ماساژ گیرنده باید به بیماری های خود کاملا آگاهی داشته باشد تا با مشاوره گرفتن از متخصصین ماساژ دنیز بتواند از ایجاد عارضه جلوگیری کند. افراد دارای بیماری های فشار خون بالا ، مبتلا به سرطان ، پوکی استخوان ، بیماری های قلبی ، پوکی استخوان ، بیماری های عروقی کرونری و … ، و همین طور افرادی که دارای جراحت بر روی بدن خود هستند باید قبل از انجام ماساژ تایلندی به مسئولین دنیز ماساژ اطلاع دهند.
برای دریافت هر چه بهتر ماساژ تایلندی در دنیز ماساژ شما عزیزان باید به مواردی که در وب سایت این مجموعه به آن اشاره شده توجه فرمایید. مواردی نظیر استفاده از لباس راحت و گشاد ، حضور در مجموعه 10 دقیقه زودتر از زمان اجرای ماساژ ، نخوردن غذاهای سنگین قبل از ماساژ ، ارائه تمام سوابق پزشکی و … مواردی هستند که شما باید آنها را رعایت کنید.
مجموعه ماساژ دنیز تمامی موارد گفته شده در بالا را به صورت حرفه ای برای مشترکین خود اجرا می کند و شما عزیزان می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر به این مجموعه مراجعه نمایید. همچنین این مجموعه خدمات دیگری مانند اپیلاسیون و اصلاح کل بدن ، ماساژ شکلات ، ماساژ سنگ داغ ، اسکراپ بدن ، باد کش کل بدن ، حمام های سنتی و … را ارائه می نماید.
همان طور که قبل تر به شما گفتیم قیمت ماساژ تایلندی در این مجموعه بسیار مناسب بوده و شما دوستان عزیز می توانید با مراجعه به وبسایت دنیز ماساژ و با عضویت در این وب سایت یا فالوو در پیج اینستاگرام دنیز ماساژ از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره مند گردید و همچنین به صورت آنلاین خدمات مورد نیاز خود را در کسری از ثانیه تهیه نمایید.