تاثیر تابلو روان و تلویزیون شهری در دیده شدن

تابلو روان led و تلویزیون شهری یک ابزار الکترونیکی میباشد که بر روی آن متن و فیلم در طیف های رنگی متنوع نمایش داده میشود که استفاده از تابلو روان علاوه بر داشتن جلوه ای زیبا در واقع یک روش تبلیغاتی برای جذب مشتری در مغازه و فروشگاه ها میباشد و امروزه بسیاری از مغازه داران به خرید تابلو روان روی آورده اند.

مزایای تابلو روان

در تابلو روان ال ای دی این امکان به شما داده میشود که هر متن و نوشته ای را که دوست دارید را با افکت های متنوع به نمایش در بیاورید که تابلو روان دارای افکت های زیادی برای جذاب کردن متن و فیلم میباشد و تعداد این افکت ها نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است. از دیگر مزیت های این تابلوهای تبلیغاتی در واقع سبک تر شدن وزن آنها میباشد که حمل و نقل آن را سهل کرده است.
از کاربردهای تابلو روان فقط به تبلیغات و کسب و کار اشاره نمیکینیم چرا که برای انواع اطلاع رسانی ها از جمله اطلاع رسانی درباره وضعیت راهها از این تابلو ها استفاده میشود.
مجموعه حافظان گستر با تجربه و سابقه درخشانی که در زمینه تابلو و تابلوسازی دارد میتواند محصولی را با کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب به شما متقاضی عزیز ارائه دهد چرا که هدف این مجموعه جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان میباشد.

تاثیر تابلو روان و تلویزیون شهری در دیده شدن
امروزه تابلوهای ال ای دی و تلویزیون های شهری بجای تابلو های نئون مورد استفاده قرار میگیرند که بسیار جایگزین مناسبی به نظر می آید و اگر بخواهیم از مزیت تابلو روان ال ای دی در مقایسه با تابلوهای نئون و فلکسی صحبت کنیم میتوانیم به دو مورد کلی اشاره کنیم :۱ ) میزان برق مصرفی هر ترانس در تابلو نئون معادل ۱۸۰ وات میباشد.به این معنی که چنانچه نوشته ی نئون شما سه تکه باشد ، بایستی دارای سه ترانس باشد که هر یک از آنها به میزان۱۸۰ وات در ساعت برق مصرف می نمایند.
حال در ابعاد یک متر مربع از یک تابلو LED ،میزان بررق مصرفی چنانچه همه ال ای دی ها روشن باشند معادل 24 وات میباشد.
۲) از دیگر مزایای تابلو LED به نئون متحرک بودن و مهیج بودن فونتها و افکتها در تابلو ال ای دی میباشد . در یک تابلو ال ای دی ،‌ انواع متن و جملات تبلیغی را به آسانی میتوان درج کرد و در معرض نمایش گذاشت و همه این ها در حالی میباشد که متون در تابلو نئون غیر قابل تغییر میباشند.
از دیگر مزیت های تلویزیون شهری ،‌ قابلیت پخش فیلم و تصویر این تابلو ها میتوان اشاره نمود.
تابلو ال ای دی ها دارای طیف رنگی متنوعی هستند که به طور کلی به 4 دسته نیز آنها را سته بندی مینماید:
1.تابلو ال ای دی تک رنگ
2.تابلو ال ای دی سه رنگ
3.تابلو ال ای دی هفت رنگ
4.تابلو ال ای دی فول کالر
و در آخر مسئله ای که بایستی بگوییم این است که تابلوهای ال ای دی نسل جدید دارای زاویه دید 120 درجه میباشند به این معنی که تابلو ال ای دی شما از پهلو تا 120 درجه قابل مشاهده میباشد و نیاز نیست که حتما از روبرو به آن نگاه کرد.

تابلو چلنیوم

تابلو با حروف چلنیوم از رایج ترین تابلوهای تبلیغاتی در حوزه تبلیغات و تابلوسازی میباشند. تابلو چلنیوم که نسل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی است، تولید شده از متریال چلنیوم و پلکسیبوده و اخیرا در حوزه تابلوسازی هم رایج شده است. از متریال اصلی تابلو حروف چلنیوم، لبه چلنیوم میباشد که از نوعی آلیاژ آلومینیوم با اسم اختصاری چلنیوم به بازار تابلوسازی ورود پیدا کرده است.

تاثیر تابلو روان و تلویزیون شهری در دیده شدن تاثیر تابلو روان و تلویزیون شهری در دیده شدن

تاثیر تابلو روان و تلویزیون شهری در دیده شدن تاثیر تابلو روان و تلویزیون شهری در دیده شدن