تفریحات آبی در دبی را از دست ندهید

با فرارسیدن فصل زمستان و روزهای سرد سال بهترین زمان برای سفر به دبی فرا می رسد. در طول زمستان آب و هوای دبی ملایم تر و بهتر می شود و به همین دلیل بهترین زمان برای ورزش ها و تفریحات آبی در دبی است. اگرچه دراز کشیدن در ساحل و لذت بردن از آرامش ساحل و دریا هم برای خیلی از افراد تفریحی لذتبخش است، اما اگر به دنبال هیجان و آدرنالین بیشتری هستید به سراغ تفریحات آبی در دبی بروید. در این مطلب بهترین مکان ها برای ورزش ها و تفریحات آبی در دبی را به شما معرفی می کنیم که اوج هیجان و لذت و تفریح را به مسافران ارائه می کنند.

اگر چه شهر زیبا و خیره کننده دبی توانسته سواحل بی نهایت زیبا و دیدنی چون ساحل برج دبی ، ساحل جمیرا دبی و خیلی از موارد دیگر را در خود جای دهد اما اگر دوست دارید تا در بهترین مراکز تفریحی که امروزه توانسته خود را به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کنند کمی تفریحی کنید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه نمایید با ما همراه شوید تا با هم سری به بهترین مکان ها برای تفریحات آبی در دبی بزنیم .

دلفیناریوم دبی

برای اولین بار دلفیناریوم تور دبی در سال ۲۰۰۸ میلادی افتتاح شد که در خاورمیانه بی همتا بود. این دلفیناریوم در محله ی بور دبی قرار دارد که یکی از بهترین محله های دبی است. با این که چند سال از بازگشایی این مرکز تفریحی می گذرد اما همچنان بر شمار طرفدارانش افزوده می شود.

در این دلفیناریوم بازدیدکنندگان می توانند به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با دلفین ها تعامل داشته باشند و انواع سرگرمی ها از لمس دلفین ها، بازی با آن ها، آموزش در رابطه با دلفین، شنا همراه با دلفین، تماشای برنامه های تفریحی و نمایشی دلفین ها و … را تجربه کنند.

به اعلام سایت گردشگری سفر باتو ، مساحت دلفیناریوم دبی ۵۰۰۰ متر مربع است و توانایی ارائه ی خدمات به ۱۲۵۰ نفر را به صورت همزمان دارد. از همه ی سنین برای دیدن دلفین به این دلفیناریوم مراجعه می کنند. بخصوص اینجا مکان خوبی برای کودکان است و حتی می توان در آن برای فرزندتان جشن تولد بگیرید.

موج سواری در سِرف هاوس دبی

در این مورد شکی نیست که بهترین مکان برای موج سواری و تفریحات آبی در دبی ، سِرف هاوس دبی است. این مرکز تفریحی در ساحل سانست قرار گرفته و یکی از بهترین چشم اندازها را به برج العرب دارد. سرف هاوس پاتوق موج سواران است و انواع تجهیزات موج سواری، موج سواری ایستاده و همین طور پدل بوردینگ و حتی کلاس های آموزشی را هم به بازدیدکنندگان ارائه می کند. بنابراین اگر چندین روز در دبی هستید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید و موج سواری یاد بگیرید. از آن جا که موج سواری روز به روز در دبی محبوب تر می شود، خانه موج سواری دبی نیز به یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای موج سواری و تفریحات آبی در دبی تبدیل شده و موج سواران را از نقاط دور و نزدیک دور هم جمع می کند.

واترکولد دبی

یکی از بهترین مکان های که در آن می تواند مهیج ترین تفریحات آبی و جذاب ترین ورزش ها را انجام دهید و از این امر نهایت لذت را ببرید واتر کولد دبی نام دارد و همچنین شاید خوب باشد بدانید که در این مرکز تفریحی می توانید از تفریحاتی چون پدل بوردینگ ، قایق رانی ، تیر اندازی ، شنا ، اسکی روی آب و خیلی از موارد دیگر نهایت لذت را ببرید و البته نا گفته نماند که این مرکز تفریحی در نزدیکی ساحل جبل علی دبی قرار دارد و توانسته بالاترین تجهیزات و وسایل بازی های آبی را در خود جای دهد و در ضمن نا گفته نماند که این مرکز توانسته از سواحل خیره کننده دبی بهره مند شود و ساحلی اختصاصی به دست آورد

پارک آبی آتلانتیس دبی

در ابتدا باید بدانید که پارک آبی آتلانتیس دبی Atlantis Dubai Water Park همان پارک آبی آکواونچر Aquaventure است و آن را با هردوی این نام‌ها می‌شناسند. این پارک آبی در جزیره‌ی پالم جمیرا ساخته شد و به همین خاطر به سرعت به شهرت رسید. پارک آبی آتلانتیس را بیشتر به دلیل وجود سرسره‌ی سقوط آزادش می‌شناسند زیرا در این مرکز تفریحی سرسره‌ی سقوط آزادی وجود دارد که در نهایت شما را از میان آکواریوم کوسه‌ها عبور می‌دهد و می‌توانید چند لحظه‌ای این جانوران ترسناک را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین در آتلانتیس زیپ‌لاین نیز وجود دارد که از امکانات خاص آن به حساب می‌آید.

اگر به همراه کودکانتان به این پارک می‌روید، باید بدانید که در آتلانتیس قسمت‌های گوناگونی هم برای آنان مهیا شده که از محبوبترین آنها زمین واتر اسپلش است. اگر قصد تفریح در این پارک را دارید یک روز کامل برایش زمان در نظر بگیرید زیرا وسایل موجود در این مجموعه بسیار متعدد هستند.

غواصی

یکی از بهترین تجربه هایی که یک انسان می تواند داشته باشد تماشای زیر دریاست که بی شک داشتن اراده لمس و شنا کردن زیر آب می تواند سبب خشنودی شود. یکی از بهترین تفریحاتی که در دبی می توانید از آن لذت ببرید را می توان غواصی در زیر آب دانست که در این بخش می توانید دنیای آبی را نیز به خوبی مشاهده نمایید. در این شهر انتخاب های مختلفی برای غواصی خواهید داشت که تمامی مراکز غواصی دبی می توانند شما را به اوج هیجان برسانند.