تماشای فیلم  پالپ فیکشن – فیلم رستگاری در شاوشنگ و فیلم خوب بد زشت

سرویس اشتراک ویدیو به یک مسئله مهم در جهان تبدیل شده است. در سراسر دنیا به طور میانگین افراد روزانه 6 ساعت از وقت خود را صرف تماشای ویدئو می‌کنند. امروزه کاربران ترجیح می‌دهند اغلب اوقات به جای خواندن متن، فیلم ببینند و این موضوع پیشرفت چشمگیری داشته است. نرم افزارهایی مانند تیک تاک که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافتند، این موضوع را تایید می‌کنند.

آینده قطعا متعلق به ویدیو است و نقش سرویس اشتراک ویدیو هرروز پررنگ‌تر می‌شود. علاوه بر اینکه کاربر مشتاق دیدن ویدیو است و در اکثر مواقع، دیدن ویدیو را ترجیح می‌دهد، ویدیو تاثیرگذاری بیشتری دارد و درصد خرید کاربر را نیز افزایش می‌دهد.

دالفک یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان ویدیو خود را در آن منتشر کرد تا کاربران آن را مشاهده کنند و نظر بدهند.

 

ایجاد کانال برای کاربران- دسته بندی کردن ویدیو ها- دانلود رایگان ویدیو-تماشای انلاین با سرعت بالا-اعتبار و سابقه سایت اشتراک ویدیو

اولین موردی که باید سرویس اشتراک ویدئو داشته باشد، دارا بودن سابقه و اعتبار درخشان است. قطعا یک سایت فیلم، باید فیلم‌های زیادی را داشته باشد تا کاربران بتوانند ساعت‌ها در آن به تماشای فیلم بپردازند. این موضوع با داشتن سابقه و فعال بودن سایت حل می‌شود. سایت دالفک با بیش از 10 سال سابقه، یکی از قدیمی‌ ترین و شناخته شده‌ ترین سایت‌ها در این زمینه است.

امکان ایجاد و دنبال کردن کانال

ایجاد کانال، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند سایر ویدیوهای خود را نیز در یک صفحه داشته باشند، برای آنها لیست پخش درست کنند و کاربران نیز بتوانند آن کانال را دنبال کنند.همچنین کاربران می‌توانند به سادگی با دنبال کردن کانال موردنظر خود، از ویدئوهای جدید مطلع شوند و علاوه بر آن، زمانی که کانال‌ها دنبال کننده‌هایشان افزایش پیدا می‌کند، بازدید سایر ویدیوها نیز افزایش می‌یابد.

مشاهده و آپلود رایگان ویدیو

سرویس اشتراک ویدیو ایرانی

سرویس اشتراک ویدیو دالفک بیش از 10 سال است که در زمینه اشتراک فیلم فعالیت می‌کند و یکی از بهترین سایت های فیلم در زبان فارسی است.همچنین در طی این  بعد از تحریم‌های سرویس‌های اشتراک ویدئو خارجی، کاربران فارسی زبان به شدت به یک سرویس بومی که خدمات اشتراک ویدئو را ارائه می‌کند، نیاز داشتند. دالفک بیش از 18 دسته بندی مختلف دارد که کاربران به سادگی می‌توانند ویدیوهای موردنظر خود را از طریق دسته بندی مربوطه و یا جستجو پیدا و تماشا کنند. همچنین کار کردن با دالفک بسیار ساده و لذت بخش است و به سادگی می‌توان ویدئو موردنظر را به اشتراک گذاشت و یا دانلود کرد.

یکی از ویژگی‌های کاربردی دالفک، کد ویدئو است. در صورتی که بخواهید ویدئویی را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید، نیاز به آپلود مجدد ویدئو در سایت نیست! کافی است از کد ویدیو استفاده کنید تا به سادگی ویدیو در سایت شما نمایش داده شود.

تعداد بازدید کل هر کانال نیز در صفحه مربوط به کانال قابل مشاهده است و مجموع بازدیدهای تمام ویدیوها، تعداد دنبال کننده ها و تعداد دنبال شونده ها را نمایش می‌دهد.

مشاهده و دانلود انیمیشن

یکی از دسته بندی های محبوب در دالفک، دسته کارتون و انیمیشن است. تنوع زیادی از انیمیشن‌های ایرانی و خارجی با دوبله فارسی یا نسخه اصلی در این دسته بندی موجود است. در دالفک به سادگی می‌توان انیمیشن ها را دانلود و یا به صورت آنلاین مشاهده کرد.

ویدیو های علم و تکنولوژی

به موضوعات مربوط به تکنولوژی علاقه دارید؟ این دسته مناسب شما است. هر ویدیویی که در زمینه علم و تکلونوژی است در این دسته بندی قرار می‌گیرد. آموزش تعمیرات تلفن همراه، معرفی ماشین‌های جدید معروف در دنیا، آموزش تکنولوژی، آنباکسینگ و … از جمله فیلم‌هایی هستند

ویدیوهای مربوط به موسیقی

فیلم پالپ فیکشن

فیلمی آمریکایی پالپ فیکشن،  pulp fuction محصول سال ۱۹۹۴، به کارگردانی کوئنتین تارانتینو و در گونهٔ سینمای جنایی است. عمدهٔ شهرت فیلم به دلیل به نمایش درآوردن ترکیبی کنایه‌آمیز از خشونت و شوخ‌طبعی، داستان غیرخطی، اشاره‌های سینمایی، ارجاعات آن به فرهنگ عامه و دیالوگ‌های آن است. داستان های مبتذل، روایت‌گر ماجراهایی با خطوط داستانی متقاطع از گانگسترهای لس‌آنجلسی، بازیکن بوکس، سارقان مسلح خرده‌پا و یک کیف اسرارآمیز است.

کارگردان کوئنتین تارانتینو

تهیه‌کننده  لورنس بندر

فیلم رستگار ی در شاوشنگ

فیلم رستگاری در شاوشنگ The Shawshank Redemptio فیلمی آمریکایی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی فرانک دارابونت و بر پایهٔ رمان کوتاه ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک (۱۹۸۲) نوشتهٔ استیون کینگ است که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد

اندی دوفرین (تیم رابینز) بانکدار جوانی است که به جرم قتل همسر و معشوقه پنهانی‌اش به حبس ابد در زندان ایالتی شائوشنک محکوم می‌شود. وی تأکید می‌کند که این جرمی است که مرتکب نشده، ولی قاضی تشخیص می‌دهد که او گناهکار است. او سال‌های متعددی را در این زندان می‌گذراند در حالی که تنها سرگرمی‌اش دست‌وپنجه نرم کردن با افرادی از پایین‌ترین طبقهٔ جامعه است؛ کسانی مثل همجنس گرایان و قاتل‌ها که مدام او را آزار و اذیت می‌کنند. آلیس بوید رِدینگ (مورگان فریمن) یکی از زندانی‌های سیاه‌پوست و راوی داستان است که به این مشهور است که می‌تواند هرچیزی را در زندان فراهم کند

فیلم خوب بد زشت

فیلم خوب بد زشت  the good . bad and uglyدرژانر وسترن اسپاگتی حماسی است که توسط سرجو لئونه در سال ۱۹۶۶ ساخته شد. زبانی که بازیگران این فیلم به آن تکلم می‌کنند

کارگردان سرجو لئون

تهیه‌کننده  آلبرتو گریمالدی

نویسنده لوچانو وینچنزونی