خرید بهترین مدل های گلس گوشی از فروشگاه فونی شاپ

معمولا همه ی ما بعد از خرید یک گوشی ، به فکر خرید لوازم های جانبی متفاوت برای آن هستیم ، تا بتوانیم به بهترین صورت از گوشی موبایل خود محافظت کنیم، برای مراقبت بهتر از گوشی لوازم های جانبی مختلفی مانند گارد، گلس ، محافظ دوربین و… وجود دارد اما مهم ترین آن ها که وجود آن حتما برای گوشی موبایل شما الزامی است گلس گوشی می باشد.گلس ها از صفحه نمایش حساس گوشی محافظت می کنند و اجازه نمی دهند که صفحه گوشی در اثر ضربه و یا نفوذ‌ آب هیچ گونه آسیبی ببیند.

خرید بهترین مدل های گلس گوشی از فروشگاه فونی شاپ

همانطور که می دانید با بالا رفتن  تورم در بازار قیمت گوشی های هوشمند بسیار بالا می‌ باشد و از طرفی دیگر نیاز مردم به گوشی بسیار افزایش پیدا کرده است. بنابراین در صورت خرید یک گوشی باید به مراقبت از آن توجه ویژه ای داشت زیرا هزینه ی خرید گوشی آن قدر بالاست که نمی توان خیلی زود به زود گوشی را تعویض کرد.  یکی از راه های محافظت از گوشی استفاده از گلس صفحه نمایش می باشد.انتخاب و خرید یک گلس خوب و با کیفیت برای گوشی نیازمند کمی دانش فنی می باشد .  شما عزیزان می توانید با کمی آگاهی نسبت به یک سری نکات ریز در رابطه با خرید گلس ، یک گلس خوب را از یک گلس به درد نخور و فیک را تشخیص دهید. گلس ها در انواع و مدل های مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های  منحصر به فرد خود می باشند.

گلس گوشی چیست؟

گلس  یک نوع محافظ شفاف است و روی صفحه نمایش گوشی می چسبد و گوشی را از هرنوع آسیبی اعم از خراشیدگی، ضربه ، سقوط و نفوذ آب محافظت می کند و اجازه نمی دهد آسیب جدی به صفحه نمایش گوشی وارد شود.  همانطور که گفته شد صفحه ی گوشی بسیار حساس است و تمام سنسور های لمسی یا تاچ گوشی روی همین صفحه قرار دارند و  وارد شدن کوچک ترین ضربه به صفحه ی گوشی ، می تواند سبب ایجاد اختلال در این سنسور ها شود و دیگر نمی توان با گوشی کار کرد و گوشی موبایل دیگر عملکرد درستی ندارد. لمس گوشی تا حدودی از کار می افتد و دیر کار می کند و همین امر می تواند برای کاربر بسیار آزار دهنده باشد هم چنین تعمیر صفحه گوشی نیز نیازمند پرداخت هزینه زیاد است و ممکن دیگر مثل سابق عملکرد اولیه را نداشته باشد. اما شما می توانید  با خرید یک گلس باکیفیت  از رخ دادن چنین اتفاق هایی جلوگیری کنید. گلس یک  محافظ شفاف است و وضوح بسیار بالایی و اگر گلس گوشی شما دارای ضخامت کمی باشد اصلا احساس نمی کنید که  روی صفحه ی گوشی خود گلس نصب کرده اید.برای خرید بهترین مدل های گلس گوشی  می توانید به سایت تخصصی لوازم جانبی موبایل فونی شاپ  مراجعه کنید و با کیفیت ترین گلس های گوشی را با قیمت مناسب به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

آیا گلس برای گوشی لازم است؟

به طور کلی می توان گفت اگر می خواهید دیگر استرسی برای خراب شدن گوشی خود نداشته باشید و با خیال راحت از آن در همه ی شرایط استفاده کنید، خرید و تهیه ی یک گلس محافظ صفحه نمایش می تواند  تمام نگرانی های شما را برطرف نماید. قیمت خرید یک گلس گوشی به مراتب نسبت به تعمیر و یا تعویض ال سی دی گوشی بسیار کم تر است. و شما با پرداخت هزینه ای کم می توانید به راحتی از خراب شدن گوشی موبایل خود جلوگیری کنید و مدت زیادی از آن استفاده نمایید.

انواع گلس گوشی

اگر زمانی بخواهید نسبت به خرید و تهیه ی یک گلس محافظ صفحه اقدام کنید طبیعتاً با مدل های مختلفی رو به رو می شوید و ممکن است جنس ها و مدل های مختلف گلس شما را دچار سردرگمی کند.علاوه بر این ها طریقه ی نصب گلس ها بر روی صفحه ی گوشی متفاوت است. به طور کلی دو نوع گلس  داریم که عبارتند از :

گلس های تمام صفحه یا فول صفحه : این نوع از گلس های محافظ صفحه تمام قسمت های صفحه نمایش گوشی را به خصوص قسمت های که لبه ی خمیده دارند و بیشتر در معرض خطرو آسیب می باشند را پوشش می دهد و احتمال آسیب رسیدن به صفحه گوشی را بسیار کاهش می دهند. این گلس ها در دو مدل فول چسب و دور چسب وجود دارند ، گلس های فول چسب کاملا به صفحه نمایش گوشی می چسبند اما گلس ها دور چسب  فقط از دور یه صفحه نمایش گوشی می چسبند.

گلس های معمولی :  این نوع گلس ها، گلس های ساده و تختی هستند و نسبت به سایر گلس ها قیمت کم تری دارند. گلس های معمولی برای گوشی هایی با صفحه ی خمیده مناسب نیستند ، چون که هم تمام صفحه را پوشش نمی دهند هم این که  فرم ظاهری صفحه نمایش گوشی را به هم میریزند، اما ایمنی نسبتا خوبی دارند. ولی به طور کلی امنیت گلس های تمام صفحه از گلس های معمولی بسیار بیشتر است.

بهترین مدل های گلس را از کجا خریداری کنیم؟

سایت فونی شاپ به عنوان تخصصی ترین سایت لوازم جانبی موبایل بهترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مقرون و به صرفه به شما عزیزان ارائه می دهد.با سفارش کالای مورد نظر خود از سایت فونی شاپ می توانید یک خرید غیر حضوری مطمئن  را تجربه کنید.زیرا این سایت علاوه بر این که اصالت کالای خود را تضمین می کند و تمام لوازم جانبی موبایل را به صورت اورجینال و اصل به مشتری ارائه می دهد دارای ضمانت پس از فروش نیز می باشد و مشتریان عزیز می توانند سفارش خود را تا یک هفته پس از خرید در صورتی نارضایتی مرجوع کنند. بنابراین با مراجعه به سایت فونی شاپ و ثبت سفارش در این سایت جای هیچ گونه  جای نگرانی نیست و شما می توانید با خیال راحت کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.