دانلود بازی کم حجم Braid برای PS3

Braid | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی کم حجم Braid برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۰۸/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: پازل
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی: NPUB30133
حجم فایل: ۵۰۶ MB

نقد و بررسی بازی :

کاراکتر بازی Tim، به دنبال پرنسس خود که توسط یک هیولای شیطان صفت ربوده شده ، میگردد. به نظر در همین حد دانستن داستان برای شروع کردن این بازی کافی باشه ولی مسئله مبهم اینجاست که رابطه Tim با پرنسس قصه ما اصلا مشخص نیست تنها مسئله مشخص اینجاست که او یک سری اشتباهاتی را انجام داده و اکنون در جهت حل یا برطرف کردن کامل آنها در این راه قدم گذاشته. در طول این راه که عجیب و غریب تر از فکرهای شماست کم کم در شروع هر دنیا که در کل ۵ قسمته مسائل مختلفی را میفهمید ضمن اینکه در دنیای آخر که در اصل مرحله اول بازی است با یکی از جالبترین پایان بازیهای پلتفورمر رو به رو خواهید شد!

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بازی یک گیم پلی ساده ی کلی دارد، Tim مسیر دنیای اول بازی را طی میکند به آخرش میرسد و در دم قلعه یک پرچم پایین میرود. یک اژدهای بامزه وارد میشود و میگوید پرنسس شما در قلعه بعدی است. بله همه شما یاد بازی ماریو افتادید ولی این بازی اصلا چیزی شبیه ماریو نیست، اگر شما یک گیمر پلتفورمر خوب نیستید! نگران نباشید چون در این بازی هیچ باختنی به معنای واقعی وجود ندارد، در اصل زمان در دستان شماست و میتوانید بلافاصله بعد از اشتباه زمان را طبق سرعت و اندازه ای که دوست دارید به عقب بکشید. همچنین از جمله حرکات بازی به صورت استاندارد شامل حرکت کردن به سمت جلو ،پریدن از موانع، بالا و پایین رفتن از سیم های در هم تنیده یا نردبانها،دوری کردن از تماس با دشمنان و پریدن و لگد کوب کردن سرشان و کشتن آنها و بوجود آوردن پرشی بلندتر، گرفتن کلید و باز کردن درهای قفل شده ، بکار انداختن اهرم ها برای فعال کردن سکوهای متحرک، حرکت کردن روی ابرهای شناور به سمت جلو و عقب اینها بخشهای ساده ای از بازی را تشکیل میدهند. شاید در قیاس با بازیهای سه بعدی این نوع گیم پلی ساده از اهمیت کمی در دنیای امروزه گیم برخوردار باشد ولی وقتی همین مسائل ساده در شکل کلی منظم و حساب شده در کنار هم قرار میگیرند شما را متحیر میکنند. بازی دارای یک گرافیک هنری فوق العاده است البته مقایسه این بازی با بازیهای پر جزئیات سه بعدی امروزی واقعا به جا نیست ولی Braid یک بازی دو بعدی زیبا است که بازی کردن در درون آن لذت بخش است. Tim در موقع حرکت موهایش حرکت میکند و در موقع پرش و یا بالا رفتن پیراهنش به زیبایی تکان میکند.background صحنه بسیار دیدنی و چشم نواز به نظر میرسد. در درون صحنه بازی از رنگهای بسیار شاد استفاده شده است و همچنین برق زدن های مداوم صحنه و افکتهای ریختن آب ، آتشهای تیغی، پرتاب گوله آتشین از توپ از زیبایی های دیگر تصویری بازی محسوب میشود.  صداها و آهنگهای درون بازی کاملا جالب درست شده اند به طوری که با عقب کشیدن زمان نیز آهنگ انگار به عقب بر میگردد! اهنگ بسته به نوع دنیاهای بازی متفاوت هستند ولی در کل به خاطر حالت آرامش بخش و معماگونه بازی دلپذیر درست شده اند. افکتهای صوتی بازی کاملا ساده انگارانه ساخته شده است مثلا وقتی یکی از دشمنان بازی که مانند یک لاکپشت است را روی سرش میپرید در هر صورت دو صدا بیشتر تولید نخواهد شد یا وقتی که اشتباه میکنید و به دشمنی بر خورد میکنید یک صدای ساده پخش میشود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی کم حجم Braid برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی کم حجم Braid برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی کم حجم Braid برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی کم حجم Braid برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی کم حجم Braid برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

 

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Number None Inc