دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

Ace Combat Assault Horizon | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۲/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/حادثه ای
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
حجم فایل: ۶٫۶ GB

Ace Combat از مشهورترین بازی های سبک پرواز، یکی از ساخته های کمپانی Namco است که حتماً خیلی از شما نام آن را شنیده اید. یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین بازی هایی که نسخه های مختلف آن روی کنسول های گوناگون راهی بازار شده اند. سری بازی های Ace Combat از معدود بازی هایی هستند که با سبک خاص خودشان، طرفدران زیادی را برای خود پیدا کرده اند. بعد از ساخت نسخه ششم این سری از بازی ها و گذشت چند سال از زمان عرضه آن، Namco یادش افتاد که بازی ای به این نام دارد و بد نیست یک نسخه دیگر از آن را راهی بازار کند. زمانی که سری بازی های H.A.W.X به عنوان رقیبی تازه Ace Combat راهی بازار شدند، خبری از نسخه جدید این بازی نبود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اما اکنون اژدهای خفته این سبک از خواب بیدار شده و قصد دارد با نفسی آتشین رقیبانش را به خاکستر تبدیل کند. آقای کازوتوکی کُنو (Kazutoki Kono) تهیه کننده ارشد بازی Ace Combat: Assault Horizon بر این عقیده است که سیستم مبارزه های این عنوان به بازی های اول-شخص تیراندازی بسیار شبیه است. او می گوید زمانی که آن ها آسمان های بازی ممتازی مانند Call of Duty را در اختیار دارند، چرا بازی ای مانند آن ها نباید ساخت؟ این مقایسه باعث می شود که طرفداران بازی های FPS نیم نگاهی هم به این سبک بیندازند و این یک موفقیت بزرگ به حساب می آید. خط داستانی این بازی به صورتی طراحی شده که برای شما یادآور بازی های بزرگ نظامی خواهد بود. Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Namco