دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360

Alan Wakes American Nightmare | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۱٫۰۷ GB

اطلاعات بازی :

Alan Wake’s American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد. داستان بازی، ۲ سال بعد از وقایع نسخه اول و پایان The Writer اتفاق می افتد. الن (Alan) در مکانی عجیب بیدار می شود و کمی بعد متوجه می شود که در حقیقت گرفتار یکی دیگر از داستان های خود شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

سال ها پیش، او یکی از قسمت های برنامه Night Springs را که در حقیقت یک برنامه خیالی از نسخه اول است را نوشته بود. داستان این قسمت از مجموعه در مورد شخصی به نام Champion of Light است که در حومه آریزونا بیدار می شود و در ادامه می فهمد که شخصی دقیقاً هم شکل او، مدتی خود را جای وی زده و دست به قتل های زیادی زده است. این شخص آقای اسکرچ (Mr. Scratch) نام دارد که در نسخه اول ما متوجه شدیم توماس زین (Thomas Zane) به الن گفت که این فرد در مدتی که الن به اعماق تاریکی می رود، به جای او در دنیای واقعی زندگی می کند. در حقیقت داستان American Nightmare دنبال کننده این موضوع و شروع کننده داستان یکی از قسمت های Night Springs است. الن در ادامه متوجه می شود که داستانی که نوشته را به خاطر ندارد و حالا او باید دوباره این داستان که در حقیقت زندگی واقعی او است را بازنویسی کند و هر بار جزئیات جدیدی به آن بدهد تا سرانجام با کنار هم قرار گرفتن این جزئیات داستان کامل شود. در حالیکه داستان نسخه اول یکی از بهترین داستان گویی های این نسل را داشت، بزرگترین ضعف AN را می توان داستان آن دانست. بازی خیلی گیج کننده شروع می شود، خیلی بی بخار ادامه پیدا می کند و در پایان شما حس می کنید هیچ مضمونی به داستان اصلی اضافه نشده است. هر چند بازی، یک Spin-Off است، ولی کلیت خود همین داستان فرعی هم ضعیف است. اگر هم تا به حال AW را بازی نکرده باشید، بیشتر گیج خواهید شد، چون هیچ چیزی در مورد اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده، مطرح نمی شود. بازی نسبت به قبل، از نظر بصری پیشرفت هایی داشته است. نورپردازی حجم دار Alan Wake هنوز هم بی رقیب است و اینبار حتی بهتر از قبل هم شده است. واقعاً جای تحسین دارد که Remedy چگونه توانسته چنین تکنولوژی بی رقیبی را آنقدر عالی طراحی کند. هر چیزی که فکرش را بکنید، سایه دارد و بنا به نوع تابش شما، به صورت کاملاً Real-Time تغییر زوایه می دهد. بازتاب نور روی سطوح مختلف، بنا به رنگ آن ها خیره کننده است و نورهای حجم دار در دوردست هم بسیار زیبا هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

راهنمای نصب :

فولدر بازی را به آدرس HDD:/Partition3/Content/0000000000000000/ موجود در هارد منتقل نمایید .

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Remedy Entertainment