دانلود بازی AMY برای XBOX360

AMY | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی AMY برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۱/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۱٫۵۹ GB

اطلاعات بازی :

بازی های Survival Horror از طرفداران بسیاری برخوردار هستند، اما ساخت یک عنوان خوب در این سبک کار بسیار مشکلی است. یکی از بازی های این سبک، عنوانی به نام Amy است که توسط استودیوی VectorCell ساخته شده است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که حال و هوای این بازی شباهت زیادی به Silent Hill 2 دارد. داستان بازی درباره زنی است که از قسمت های مختلف شهری که در آن گرفتار شده، فرار می کند و از مکانی به مکان دیگر می رود تا از دست زامبی ها جان سالم به در ببرد. در نگاه اول، حضور زامبی ها در این عنوان باعث شده که Amy یک بازی بسیار کلیشه ای در سبک ترسناک به نظر برسد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اما باید به این موضوع اشاره کرد که زامبی ها تنها بخش کوچکی از داستان بازی را شامل می شوند. در ادامه بازی، بازیکنان با دختر بچه ای به نام امی (Amy) روبرو می شوند. زنی که بازیکنان کنترل او را به دست می گیرند، لانا (Lana) نام دارد. او در طول بازی از تصادف قطاری که در آن بوده، جان سالم به در می برد و سعی می کند تا خودش را به بیمارستانی برساند که دوستش در آن کار می کند. اما در این مسیر با حمله زامبی ها مواجه می شود. او در طول بازی با دختر مرموزی به نام امی مواجه می شود که در مقابل حمله زامبی ها از خودش مقاومت نشان می دهد و به ویروس آن ها آلوده نشده است. همچنین هر کسی که در نزدیکی امی قرار می گیرد، سلامتی اش را بدست می آورد. در بازی Amy دیگر با HUDهای سنتی ای که در عنوان های مختلف با آن ها روبرو می شوید، برخورد نمی کنید و با حالتی شبیه بازی Dead Space میزان سلامتی و سایر موارد را مشاهده خواهید کرد. اگر شاخص سلامتی شخصیت اصلی به رنگ سبز باشد، به این معنا است که سلامتی بازیکن کامل است. اگر زرد شود، سلامتی بازیکن در حالت اخطار قرار دارد و اگر قرمز شود، شرایط بسیار وخیمی برای بازیکن پیش می آید. یکی از بخش های خوب و زیبای بازی گرافیک و طراحی هنری آن است که در سطح بالاتری از بخش داستانی و گیم پلی بازی قرار می گیرد. این بازی به دلیل داشتن داستان و سبک ترسناک دارای تم و محیطی تیره و تاریک است که حس ترس را در مواقع مختلف به بازیکن منتقل می کند. طراحی مراحل و مکان های مختلف بازی به خوبی انجام شده است و می توان گفت این بخش تنها بخش سطح بالای بازی است. بازی از نظر موسیقی و صداگذاری حرف های زیادی برای گفتن ندارد ولی این بدین معنی نیست که این بازی از نظر صداگذاری مشکل دارد. بحث صداگذاری تا حدودی خوب انجام شده است البته این موضوع در مورد موسیقی کلی بازی صادق نیست. در صداگذاری شخصیت های بازی مشکلات زیادی وجود دارد و بیشتر اوقات صدای آنها تفاوت زیادی با صدای زامبی ها مرده ندارد. البته یکی از نکات جالب AMY در بحث صداگذاری زمانی است که لانا دست امی را می گیرد و فرار می کنند. در این بخش گیمر با صدای ضربان قبلی رو به رو می شود که خوب کار شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی AMY برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی AMY برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی AMY برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی AMY برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی AMY برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی AMY برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی AMY برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: VectorCell