دانلود بازی Anarchy Reigns برای PS3

دانلود بازی Anarchy Reigns برای PS3

دانلود بازی Anarchy Reigns برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG GER FRA ITA SPA
نرم افزار: CFW 4.21، ۴٫۳۰
حجم فایل: ۱۰٫۲ GB

استودیوی PlatinumGames را با عنوان هایی همچون Bayonetta و Vanquish می شناسیم که بازی های خوبی به شمار می رفتند. عملکرد موفق این استودیوی بازیسازی، باعث شده بود که آن ها جزو برترین های ژاپنی قرار بگیرند که در این چند سال، برخلاف اکثر بازی های ژاپنی، عناوین خوبی را راهی بازار کردند. اما بازی Anarchy Reigns که امروز از سوی این استودیوراهی بازار شد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی :  پیرامون دو شخصیت به نام های جک (Jack) و لئو (Leo) است که بنا به دلایل خاص خودشان، دنبال فردی به نام ماکسیمیلیان کاکستون (Maximilian Caxton) هستند. بازی از یک کافه آغاز می شود، جایی که جک فرد مرموزی را زیر نظر دارد. گروهی دیگر که لئو هم با آن ها همراه است، به کافه می آیند و آن ها نیز به دنبال کسی هستند که جک او را زیر نظر دارد، اما مشخص می شود که آن شخص با تغییر چهره به آنجا آمده است. از همان لحظات ابتدایی که جک با تیم لئو مواجه می شود، درگیری ای بین آن ها رخ می دهد که آغازگر اتفاقات بازی است.داستان بازی بسیار بد روایت می شود و پس از نمایش های اولیه بازی، تا مدتی بعد روند بازی چیزی از داستان به شما نمی گوید. حتی مراحل بازی نیز بیشتر فرعی هستند تا اینکه به عنوان مراحل اصلی، بخشی از داستان را بیان کنند. درست است که بازی دارای مراحل فرعی و اصلی است، اما تفاوت آن ها چندان به چشم نمی آید. برای طی کردن مراحل بازی حتماً باید امتیازات مشخصی را بدست بیاورید که این موضوع واقعاً روند بازی را کسل کننده می کند و از جذابیت بازی می کاهد. از قسمت های جالب داستان بازی، می توان به وجود دو شخصیت قابل بازی اشاره کرد که هر دوی آن ها بخشی از ماجرا را روایت می کنند. بخش هایی که کنترل جک را به دست می گیرید، Dark Side نام دارند و قسمت هایی که کنترل لئو را به دست می گیرید، Light Side نام دارند. البته روند کلی بازی برای هر دو شخصیت به یک صورت خواهد بود و فاصله های داستانی بسیاری در هر دو بخش دیده می شوند.

تصاویر محیط بازی : 

 دانلود بازی Anarchy Reigns برای PS3دانلود بازی Anarchy Reigns برای PS3دانلود بازی Anarchy Reigns برای PS3دانلود بازی Anarchy Reigns برای PS3

 

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SEGA