دانلود بازی Ancient Wars Sparta برای PC

Ancient Wars Sparta | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ancient Wars Sparta برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۷/۰۴/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۷۱ GB

معرفی بازی :

عنوان Ancient Wars Sparta بازی جذابی در سبک استراتژیکی می باشد که در سال ۲۰۰۷ توسط Playlogic منتشر شده است. این بازی شامل جنگ های تمدن پارسیان، تمدن اسپارتا و تمدن مصر می شود که هر کدام از این سه تمدن توانایی ها و قابلیت های خاص خود را دارند . مصریان توانایی استفاده از انسان های خارق العاده و جادوگرها را دارند که برای مثال می توانند حیواناتی مثل گرگ را ظاهر کرده و در جنگ ها شرکت دهند. تمدن اسپارتا از جنگجویان و شمشیر زنان بسیار قدرتمندی بهره می برد که می تواند در جنگ های تن به تن هنر خود را در شمشیر زنی به خوبی نشان دهند. از طراحی های جالب این بازی نقش طبیعت در روند بازی است ، به گونه ای که وقتی یکی از مزرعه های شما آتش می گیرد بسته به جهت وزش باد مزرعه های اطراف نیز شعله ور می شوند و کم کم آتش تمام مزرعه ها را در بر می گیرد .به همین جهت شما باید از ویرانی آنها جلو گیری کنید و با استفاده از همین ویژگی به دشمن صدمه بزنید. البته این امر وقتی اتفاق می افتد که مزرعه ها به یکدیگر چسبیده باشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

نوع صدمه دیدن نیرو های جنگی و ساختمان ها بسیار دقیق و طبیعی کار شده است به گونه ای که یک سرباز شمشیرزن در یک لحظه فقط می تواند یک نیروی دشمن را از بین ببرد ،اما در بعضی تله هایی که می توانید برای دشمنان خود بگذارید ممکن است چندین نیروی دشمن را به طور هم زمان از بین ببرید. برای مثال می توانید در بالای تپه ها کمین کنید و هنگامی که نیروهای دشمن در حال عبور از پایین تپه هستند با انداختن سنگ های بزرگ به پایین به آنها صدمه سختی بزنید یا برای مثال هنگامی که به قلعه دشمن حمله می کنید، تکه هایی که از دیوارهای قلعه کنده می شوند نیز می توانند به سربازان دشمن صدمه بزنند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ancient Wars Sparta برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ancient Wars Sparta برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ancient Wars Sparta برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ancient Wars Sparta برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ancient Wars Sparta برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: World Forge