دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC

Aragami Nightfall | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۸/۰۵/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن | ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۷۹ GB

معرفی بازی :

این عنوان دارای سبک سوم شخص و مخفیانه بوده که ابتدا با نام Twin Souls: The Path of Shadows خطاب می‌شد. بنا بر گفته سازندگان در ساخت بازی Aragami از عناوینی همچون Tenchu ، Mark of the Ninja و Dishonored الهام گرفته شده است. داستان Aragami از سایه‌ای منتهی به نور آغاز می‌شود، جایی که شخصیت اصلی داستان بدون بخاطر داشتن گذشته از جهان پس از مرگ فراخوانده شده و با دختری به نام یامیکو آشنا می‌شود، این آشنایی، در ادامه مکالمه‌ای کوتاه را میان یامیکو و آرگامی، دوشخصیت اصلی داستان رقم می‌زند. به دنبال حمله قوم کایهو به دهکده Nisshoku، کشتاری بی سابقه به راه افتاده و نیشوکو به ورطه نابودی کشیده شده است، به دنبال این اتفاق یامیکو در نهایت موفق می‌شود تا از زندانی که به همراه ملکه در آن حبس شده، با برگزاری یک آئین مذهبی، آرگامی، یک روح انتقام جو را فراخوان کند. وظیفه شما جمع آوری ۶ طلسم (Talisman) در مناطق تحت کنترل قوم کایهو است. البته رسیدن به این ۶ طلسم آنقدرها هم آسان نخواهد بود.

وی یک روح قاتل بوده که کنترل سایه‌ها را در دست دارد. شما با استفاده از قدرت‌های سایه می‌توانید به قاتلی پنهان تبدیل شوید. می‌توان با استفاده از این قدرت به سرعت از منطقه‌ای به منطقه دیگر رفت به طوری که قابل تشخیص نباشید. زمانی که به سویی خیز بر می‌دارید در یک ثانیه طی حمله‌ای دشمنان را غافلگیر و نابود می‌کنید؛ همچنین با استفاده از این قدرت قادر خواهید بود حواس دشمنان را پرت کرده یا آن‌ها را درون سیاه چاله‌هایی که درست می‌کنید، بیاندازید. برای پیشبرد مراحل و طی کردن مسیر نیاز به استفاده از تمامی قدرت‌های خود دارید؛ به عنوان مثال باید در برخی از مواقع به صورت آهسته و پنهانی به دور از چشم نگهبانان حرکت کنید یا از قدرت جابه‌جایی بین سایه‌ها کمک بگیرید و در برخی موارد با ایجاد مناطق تاریک و پنهان شدن در آن بهترین استراتژی و نقشه جهت انجام حمله‌ای برق‌آسا را پی ریزی کنید. گسترش دهنده Nightfall Expansion شامل یک داستان جدید، شخصیت‌های جدید و یک مکان جدید می باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Aragami Nightfall برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB of Video Memory, NVIDIA GeForce GTX 660, AMD Radeon HD7870
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Integrated audio interface
(Additional Notes: Required: Keyboard and Mouse with Secondary click enabled or gamepad (such as PS3 controller, Xbox 360 controller for Windows or Logitech gamepads

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

==========================================================================

نسخه CODEX ( توضیحات )

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
house2سازنده: Lince Works