دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

Army of Two The Devils Cartel

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۸٫۱۷ GB

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Army of Two The Devils Cartel که در استودیو بازیسازی Visceral Games ساخته شده و سپس کمپانی قدرتمند و معروف Electronic Arts آن را برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر نموده است ، ۲ نسخه قبلی این بازی اگر چه در مقایسه با رغبا کمی جا ماند اما در دل هواداران سبک اکشن این بازی به یاد ماند ، EA امسال قصد دارد با نسخه جدید این بازی ناکامی های گذشته های خود را جبران کند. در دهه ۸۰ بود که فیلمی تحت عنوان Lethal Weapon ساخته شد که در آن، دو تن از افراد قصد داشتند با گروهی از خلافکاران مبارزه کنند و دنیا را از ظلم و ستم مبرا سازند. سال‌ها گذشت و در سال ۲۰۰۸ بود که شرکت EA، با الهام گرفتن از این فیلم، عنوانی را با نام Army of Two عرضه کرد. در آن سال، Gears of War با ویژگی‌های خیره کننده خود، برای بازی های شوتر سوم شخص، فرمان‌روایی می‌کرد ولی به قدری بخش Co-Op این بازی عالی بود که سبب شد بتواند در آن موقع بیش از ۲٫۵ میلیون نسخه بفروش رساند و این امر مبنی بر آن شد که EA مجاب شود در سال ۲۰۱۰ نسخه دوم این سری را تحت عنوان The 40th Day روانه‌ی بازار کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

با وجودی که این نسخه نمرات نه چندان بالایی گرفت اما به راحتی توانست در دلِ بازیکنان برای خود جا باز کند. مثل این که دوباره خاطرات خوش قرار است بازگردد! این نسخه ی جدید یعنی Army of Two: The Devil’s Cartel به عنوان سومین نسخه از این سری محبوب به شمار می رود.طبق اعلام توسعه دهندگان این عنوان از بخش تعاملی غنی برخوردار خواهد که می تواند تجربه ی جدید و زیبایی را به بازیکنان بدهد. داستان نسخه‌های گذشته در شهر شانگهای چین رخ داد، ولی این بار سازندگان قصد دارند فضای تیره و تاریک کشور مکزیک را به تصویر بکشند. La Guadaña گروه شروری است که توسط مردی به نام Esteban Bautista رهبری می‌شود. این کارتل، شهرها و خیابان‌های مکزیک را در چنگال خود گرفته‌است. باند La Guadaña که بزرگ‌ترین مافیای مواد مخدر می‌باشد، به راحتی حرف خود را با کشتن بی‌رحمانه مردم، به کرسی می‌نشاند. مردم دیگر جرأت مقابله با این مافیا را ندارند و اگر هم فرد شجاعی پیدا شود که در مقابل این گروه بایستد، سریعاً نابود خواهد شد. اما قاعده‌ای بر دنیا حاکم است که همیشه ظلم و ستم رفتنی است و روزی می‌رسد که آرامش به مکزیک برگردد و La Guadaña نیز از این فریضه مستثنی نیست. ارتشی تحت عنوان Tactical Worldwide Operations تشکیل شده است که هدف اصلی آن، مقابله با La Guadaña می‌باشد. دو تن از افراد T.W.O که Alpha و Bravo می‌باشند، قصد دارند با هجوم بردن به قلب کارتل خلافکاران، آرامش را به مکزیک بازگردانند. Co-Op یکی از مسائلی است که سازندگان این بازی، روی آن بسیار مانور داده اند. البته نسخه‌های گذشته این سری نیز بر روی این بخش استوار شده بود. المان‌های جدیدی به گیم پلی این عنوان تزریق شده است که مطمئناً می‌تواند حرف‌هایی را برای گفتن داشته باشد. از جناح دیگر، برخی از ویژگی‌های کمدی AoT: TDC هم کنار گذاشته شده اند تا اتمسفر این بازی حالت جدی‌تری به خود بگیرد. سرعت گیم پلی این بازی، به قدری است که به راحتی می‌تواند بر نسخه‌های قبلی چیره شود. زمانی که شما در حال مبارزه هستید، نواری در قسمت بالای تصویر مشغول به پر شدن می‌شود. هنگامی که این نوار به حداکثر خود برسد، بازیکنان می‌توانند از قابلیت بسیار هیجان انگیز OverKill استفاده کنند. این ویژگی، می‌تواند سرعت گیم پلی را آهسته‌تر کند و صحنه سینماتیک فوق العاده‌ای را به رخ بکشد و در نتیجه بازیکنان می‌توانند با سرعت بیشتری دشمنان خود را نابود کنند. تقریباً می‌توان گفت این قابلیت همان ویژگی Bullet Time در سری Max Payne و Dead Eye در Red Dead Redemption است. در نسخه‌ی گذشته، شما شاهد گرافیک تقریباً فانتزی بودید. اما با دیدن AoT: TDC، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، گرافیک آن می‌باشد که بسیار از نسخه قبل بهتر شده است. تمام این اتفاقات به لطف موتور Frostbite 2.0 است که پیش از آن، امتحان خود را در بازی BF پس داده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای XBOX360

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Visceral Games