دانلود بازی Asphalt 8 Airborne v 1.0.1 برای ایفون

Asphalt 8 Airborne v 1.0.1 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asphalt 8 Airborne v 1.0.1 برای ایفون | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asphalt 8 Airborne v 1.0.1 برای ایفون

تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Ipad, Ipod, Iphone
نوع بازی: اکشن
ورژن برنامه: ۱٫۰٫۱
زبان: ENG 
نرم افزار:  iOS 4.3 به بالا
حجم فایل:۸۵۰ مگابایت

همان طور که اطلاع دارید سری بازی های Asphalt جزو محبوب ترین بازی های سبک اتوموبیل رانی در سرتاسر جهان بوده و همیشه به خاطر گیم پلی ای خاص و گرافیکی بسیار بالا شهرت داشته اند و اکنون برای بار دیگر در هشتمین قسمت از این سری (Asphalt 8 Airborne) باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی بهبود یافته هستیم که هر بازیبازی با هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند. در این نسخه از بازی، ۴۷ خودرو زیبا وشیک که اکثر آنها جدید هستند از شرکت های معروفی چون بوگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری و پاگانی زوندا وجود دارد. این بازی شامل ۸ فصل و ۱۸۰ مرحله می باشد که در مسیرهایی واقعی و جذاب در مکان های گوناگونی مثل ونیز، گویان فرانسه، ایسلند و صحرای نوادا است. شما  نیز می توانید این بازی را به صورت چند نفره و حداکثر تا ۸ نفر بازی کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر محیط بازی:

دانلود بازی Asphalt 8 Airborne v 1.0.1 برای ایفون | تاپ 2 دانلود دانلود بازی Asphalt 8 Airborne v 1.0.1 برای ایفون | تاپ 2 دانلود دانلود بازی Asphalt 8 Airborne v 1.0.1 برای ایفون | تاپ 2 دانلود

راهنمای نصب :

فایل ipa را نصب کنید و اجرا کنید

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.