دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3

BioShock Infinite The Complete Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.65 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۵/۰۱/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: JPN
نرم افزار: +CFW 4.65
ایدی بازی : BLJS10207
حجم فایل: ۱۱٫۶ GB
ریلیز: HR

معرفی بازی :

محوریت داستان بازی Bioshock Infinite بر پایه شهری در آسمان به نام کلمبیا بنا شده است. این شهر توسط Zachary Comstock ساخته شد. شروع داستان بسیار ساده و فارغ از هیچگونه پیچیدگی و روایت های هالیوودی آغاز می شود، فردی به نام Booker Dewitt توسط شخصی مرموز اجیر می شود تا دختری به نام الیزابت را از شهر کلمبیا نجات داده و برای او بیاورد. بوکر مجبور است تا الیزابت را برای جبران بدهی های خود بیاورد، پس عازم سفری پرمخاطره می شود که روحش از حوادث پیش رو خبر ندارد، الیزابت در ابتدای بازی داخل برجی زندانی شده است و توسط هیولایی به نام Songbird محافظت می شود تا مبادا از شهر فرار کند. الیزابت دارای قدرت های خاصی است. وی قادر است در میان دنیاهای موازی سفر کند، Songbird فقط به عنوان یک هیولای خبیث در بازی حضور ندارد و بین الیزابت و این پرنده عظیم الجثه رابطه هایی وجود دارد. در بازی، انتخاب هایی پیش روی شما قرار دارند که اهمیت چندانی ندارند ولی انتخاب های شما عواقبی در پیش برد داستان خواهند داشت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

سناریوی Bioshock Infinite بشدت به جو و محیطی که در آن اتفاق می افتد وابسته است و می توان آن را با آثار بزرگ ادبی و هنری مقایسه نمود! در ابتدای ورود به Columbia، شهر بسیار زیبا، با شکوه و سراسر از صلح به نظر می رسد به طوری که شهروندان و Comestock آن را به بهشتی تشبیه می کنند که تا روز موعود در آن رستگار خواهند بود. اگر به معماری و طراحی شهر و ساکنان و رفتار آنها توجه کنید می توان به وضوح موضوع استثناگرائی آمریکا که در آن سال ها اوج داشت را مشاهده نمود. آمریکا خود را در هر زمینه ای برتر می داند و این شهر نیز برای آسایش مردم اصیل آمریکایی ساخته شده است. این درحالیست که هزاران مایل پایین تر مردم سیاهپوست یا آسیایی بدلیل تبعیض نژادی در زاغه های Columbia زندگی سختی را می گذرانند. Elizabeth و Booker در قسمتی از داستان مجبور می شوند که به این گروه از مردم که خود را Vox Populi (صدای مردم) می نامند برای مقابله با Comestock و افرادش کمک کنند. دشمنان بازی که شامل هر دو دسته Vox Populi و بنیانگزاران شهر می باشند از تنوع زیادی برخوردارند و به دلیل بهره گیری از هوش مصنوعی بالا همیشه بازی را برای مخاطب چالش برانگیز نگه می دارند. یکی از دشمنان سرسخت Booker انسانیست با جثه بزرگ که از بدنی آهنی بهره می برد و برای نابودی آن باید به قلب او که در میانه بدنش قرار دارد شلیک نمود یا دشمنان مکانیکی روبات شکل که همانند شخصیت های بزرگی چون George Washington و Abraham Lincoln طراحی شده و به وسیله Machine Gun به جنگ با Booker می آیند، در کل گیم پلی بازی بشدت چالش برانگیز، هیجان آور، خلاقانه و ابتکاری است و از المان های خاص دو نسخه قبلی بهره می برد، همان چیزی که باعث ماندگار شدن یک اثر در ذهن مخاطب می شود، Bioshock Infinite از نظر بصری یکی از بهترین عناوین حال حاضر به شمار می رود. با وجود اینکه بازی به وسیله موتور Unreal Engine 3 که امروزه در بسیاری از عناوین استفاده می شود ساخته شده است اما گرافیک بازی به طرز قابل توجهی از اکثر این عناوین چشم نواز تر و قوی تر است. گرافیک هنری بازی از سبک خاصی به نام Art Nouveau الهام گرفته که به شدت با حال و هوای بازی هماهنگ است و خود نشان از مدرنیته شدن آمریکا که جزء سیاست های استثناگرائی این کشور بوده است دارد. رنگ آمیزی بازی بسیار زنده و روح نواز است و چشم انسان از گشت و گذار در محیط بازی خسته نمی شود. در عین حال جزئیات و ریزه کاری های محیط بازی در بالاترین حد ممکن قرار دارد. طراحی رابط کاربری و منوهای بازی نیز از سبک هنری بازی الهام گرفته است و به هرچه باورپذیرتر شدن عناصر بازی می انجامد. Burial at Sea یکی از بسته های الحاقی عنوان BioShock Infinite می باشد که شامل دو فصل می باشد. Burial at Sea شما را همراه با بوکر و شهر Rapture همچنین خصوصیات الیزابت بزرگ شده همراه میکند . در این قسمت هر دو کاراکتر قابل بازی خواهند بود و در بازی به مانند قسمتهای قبلی Big Daddies نیز وجود دارد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Irrational Games